Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha geweldig als ik Willy was zou ik hem ook nog gewoon echt sponsoren.Bekijk bijlage 160842
Goed nieuws voor de mensen altijd ver moeten reizen, Sixsens komt nu ook naar je toe... Nee grapje, kreeg deze via via doorgestuurd is een lokale carnavalsvereniging die hebben de Sixsens nagemaakt.
Klopt hier in Limburg start de carnaval komend weekend maar de voorbereidingen beginnen vaak al een jaar ervoor waaronder praalwagens waar humor, satire en spot een groot onderdeel van is.Is dat voor Carnaval dit jaar?
Heb twee reviews geschreven.Een jacuzzi kamer kost €25 per uur. Schrijf je nog een verslag van je bezoek @peter3 ?
Ja, woensdag zijn er meer dan een maandag. Het loopt langzaam op gedurende de week. Vrijdag en zaterdag zijn er de meeste dames. Maar maandag en dinsdag zijn er ook minder mannen, dus meer kans een topper te pakken te krijgen. En de 40 dames of zo die er morgen zullen zijn, is veel meer dan in elke andere club in de buurt. De meeste clubs halen dat nog niet eens op een zaterdag.Morgen ben ik van plan om naar sixsens te gaan. Zijn er op deze dag veel dames aanwezig ipv op de maandag en dinsdag zoals ik hier wel eens lees??
Ook door de week. Zie bijvoorbeeld het namenlijstje van Bachatero van dinsdag 13 februari.iemand een idee op welke dagen de donkere dames aanwezig zijn ,of is het voornamelijk alleen in de weekend .
Morgen ben ik van plan om naar sixsens te gaan. Zijn er op deze dag veel dames aanwezig ipv op de maandag en dinsdag zoals ik hier wel eens lees??
Ja, ze is er vandaag. En ze is van plan nog een week of 2 te blijven. Maar ja, het blijven vrouwen hèWeet iemand of Alicia nog aanwezig is?