Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvolgende week nog eens langsgaan in sixsens, hopelijk is bezetting dan terug op peil
Zijn er 50tal. Weekend wat meer maar ook meer mannelijke bezoekersIk ga eind Mei weer. Laatste keer was 2 jaar geleden op een woensdag. Mondkapjes, geen muziek, kamers vol. 56vrouwen. Tijd van me leven gehad. Hoe zit het nu met de dames door de weeks?
Ik bedoel kwaliteit boven kwantiteitHoe bedoel je "terug op peil " Afgelopen weekend 50 meiden aanwezig , iets waar de meeste Duitse clubs jarlours op zouden zijn
Maak je daar vooral geen zorgen overHopelijk mag je binnen. Anders zul je vanop straat moeten turven hoeveel dames er toekomen.
Ik was er afgelopen week en ben er volgende week terug. Ik zeg niet dat het slecht is maar er is beter. En over mijn gezondheid geen zorgen. Misschien heb jij meer baat bij wat nachtrust en een reality check, dan komt er eens iets zinnig uit.Betreffende post 64.
Daar maken we ons geen zorgen over. We weten toch dat het nepverhaaltjes zijn ,telkens opnieuw hoe slecht je het gaat vinden en telkens opnieuw ga je er zogezegd terug. In realiteit kom je er dus NIET wegens toegangsverbod
We maken ons eerder zorgen over je mentale gezondheid
Dat was de Roemeense Angela. 40 jaar (ik heb haar gezegd dat ze vanaf nu moet zeggen dat ze 39 is. Ik weet het zeker omdat ze die lange rode doorzichtige jurk op moest trekken bij het traplopen. Ze is nu weer terug naar Roemenië.Tijd voor een vraagje aan de wat meer ervaren SS beren hier.
Heeft er iemand een tip om in contact te komen met de wat meer 'passieve' dames in SS?
Afgelopen maandag was er bijvoorbeeld in de bar een dame met rood krullend haar, volgens mij was ze wat ouder dan de meeste dames. Ze had een prachtige set aan, met een lange doorschijnende 'jas'.
Echter was ze steeds volop in gesprek met andere dames. Ben in de buurt gaan zitten en heb getracht een paar keer oogcontact te maken, echter zonder succes.
Is dat simpelweg een moment voor meer assertiviteit en gewoon bij de drie dames gaan staan? Of zijn er andere strategieën?
Dank alvast voor enige en alle tips.
Anvers, in het vervolg er dus gewoon op af stappen. Wat in de zomer makkelijk is in Sixsens is het aanknopen van een praatje als de dames buiten zitten. Vraag even of je erbij mag komen. En stap anders in de bar op ze af. De dames hebben wel zo hun voorkeuren. Dus het kan zijn dat er een dame is die jou niet ziet zitten. Ze doen dat op een voorgevoel wat ze in de praktijk ontwikkelen. Ook verschilt de service soms een beetje per persoon. Ze proberen die boodschap beleefd te brengen en zullen je niet direct afwijzen. Maar ze zeggen dan bijvoorbeeld dat ze nog wat langer pauze willen of wachten op een afspraak. Als je ze daarna 3 uur werkeloos in de bar ziet zitten, dan weet je genoeg. Helaas geen klik.Dame met rood haar is een Hongaarse die uit Gt komt, haar naam ontgaat me momenteel. Wat jij ervaart en omschrijft als passieve dames komt mij ook zeer bekend voor. Ik heb ook een aantal dames op mijn verlanglijstje staan maar het contact is er niet of ze ontwijken mij om 1 of andere reden.
Ken je de Bulgaarse kliek niet? De vrolijke Yasmien, de luidruchtige Melissa, de meer ernstige en verlegen Melanie, ...Hoe houden jullie die nationaliteiten eigenlijk uit elkaar? Zie je het zo duidelijk en mis ik iets? Ligt het aan de namen of welk deel van de bar ze 'bezetten'?
Was m'n 1e keer daar.Ken je de Bulgaarse kliek niet? De vrolijke Yasmien, de luidruchtige Melissa, de meer ernstige en verlegen Melanie, ...
Dat is best lastig, maar ze zitten meestal wel apart. Ze hebben geen vaste plaatsen helaas. Er zijn 2 Bulgaarse dames die ook Roemeens praten, dat maakt het nog wat moeilijker. Als je je voorstelt gewoon even vragen waar ze vandaan komen. Dan leer je ze langzaam wel kennen. De lijstjes van Bachatero komen ook goed van pas. Circa 20% is Bulgaars, ca 70% is Roemeens (daar tel ik voor het gemak Moldavië maar bij) en 10% van elders. De Bulgaarse groep is erg honkvast, dus die kun je makkelijk leren kennen.Hoe houden jullie die nationaliteiten eigenlijk uit elkaar? Zie je het zo duidelijk en mis ik iets? Ligt het aan de namen of welk deel van de bar ze 'bezetten'?
JaZijn er vrouwen die Tongzoenen?
Vroeger zat dat gewoon bij 98% in het standaard pakket tegenwoordig moet je bij sommige dames helaas op voorhand een checklist afwerken wat ze wel doen en niet doen, wat er dan extra kost wat vroeger gratis was om daarna een hoop drama te voorkomen.Zijn er vrouwen die Tongzoenen?
Ik ga graag en veel met Roemeense dames naar de kamer. Maar jouw houding is precies de reden dat veel Roemeense dames liegen over hun afkomst. Die Italiaanse waar jij het over hebt is waarschijnlijk een Roemeense. Twee weken terug kwam Lucia mij nog vertellen dat ze Spaanse was, maar ze viel snel door de mand. Het grootste deel van de dames is Roemeens, dus daar zullen best wat dames tussen zitten die gebruik maken van de situatie. Maar het gaat uiteindelijk om de dame zelf, niet haar afkomst.Dat wij minder krijgen voor de prijs en de nieuwe prijsverhogingen komen vnl door de groep roemeense.,'niet alle Natuurlijk !
Ik kies liever de eenling uit Italië of Duitsland of Oekraïne ofzoiets...
Ga zelde mee als ze niet zoent.