Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOnder meer aanwezig op dinsdag 8 augustus 2023: 38 + 1 anoniem + 0 onbekend
Roemeens: Adella (N), Aisha, Alef, Alena, Alexa, Ariana, Andrea, Angelina, Bianca (N), Carla, Claudia, Cleo, Cindy, Delia bl, Delia bril, Elisa, Francesca, Irina, Kassi, Leila, Lia, Marissa, Melissa, Mira zw, Nikki, Rebecca, Roberta, Romina, Ruby, Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Bogi, Stacey
Overigen: Alexis (D), Celine (Turk), Marlène (Slo), Mirabelle (Hong), Sonja (Afri)…
Zelf gekamerd met Andrea, Delia bril, Angelina
Recente terugkomers: Carla, Lia, Mira zw
bijna 500 km heen en terug is
Ik denk dat hij bedoel 500km heen en terug, dus 250km enkele reis.Oftewel als je dat in 1x zou afleggen ben je hemelsbreed al zo goed als in Berlijn!
Is dit dezelfde Marlene die 4 (misschien 5) jaar geleden ook al aanwezig was. Weet iemand welke dagen zij er meestal is?Vielen Dank für die ausführliche Auskunft! Marlene ist aber keine Slowenin (SLO), sondern Slowakin (SK).
neen, maar er is er maar 1 met zulk, halflang rood haar.
Ja. Precies. Dat was mijn reactie niet.Ik denk dat hij bedoel 500km heen en terug, dus 250km enkele reis.
Yes, it's the same lady.Is dit dezelfde Marlene die 4 (misschien 5) jaar geleden ook al aanwezig was. Weet iemand welke dagen zij er meestal is?
Maakt belofte normaal geen schuld?Een vraagje, de laatste keer dat ik er was in juli viel mij op het moment van vertrek een leuke dame op, Marissa, nog even gebabbeld en beloofd dat ik bij het volgende bezoek haar vraag. Heeft iemand ervaring met haar?
Ik ben van plan om morgen weer te gaan maar als er slechte ervaringen met haar zijn dan sla ik haar over. Laat mij weten!!!
Marissa heeft over het algemeen zeer positieve recensies. Wel is haar half uur prijs bijna gelijk aan haar uurprijs, dus ik zou aanraden minimaal een uur met haar te gaan.Een vraagje, de laatste keer dat ik er was in juli viel mij op het moment van vertrek een leuke dame op, Marissa, nog even gebabbeld en beloofd dat ik bij het volgende bezoek haar vraag. Heeft iemand ervaring met haar?
Ik ben van plan om morgen weer te gaan maar als er slechte ervaringen met haar zijn dan sla ik haar over. Laat mij weten!!!
Onder meer aanwezig op vrijdag 25 augustus 2023: 46 + 0 anoniem + 2 onbekend
Roemeens: Adella, Aisha, Alef, Alena, Alexa, Amalia zw, Andrea, Anja, Azalea, Camille, Carla, Cathy, Claudia, Corina, Delia bril, Elena, Emily, Gina, Kassi, Lili, Lulu, Marissa, Mira, Mona, Roberta, Ruby, Simina, Sonja zw, Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Bogi, Kim, Nancy, Stacey
Overigen: Alexis (D), Carmen 2 (Port), Deborah (Port), Emily (Hong), Lana (Let), Martha (P), Megan (Hong), Mirabella (Hong), Nathalia (Oekr), Sandy (Hong), Stella (Slo), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Ariana, Adella, Lili
Recente terugkomers: Amalia zw, Cathy, Nancy,…