Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedoel je dit princesje soms met Andrea? https://www.girlsreview.nl/threads/andrea-roemeense.21757/Onder meer aanwezig op donderdag 19 januari 2023: 45 + 1 anoniem + 4 onbekend
Roemeens: Alef, Alexa, Amelia, Ana (silli's), Andrea*, Anja, Claudia, Cristal, Diana, Elisa, Isa (ex-GT), Jennifer, Jessy, Julia, Lili, Lisa, Lizzie, Louisa, Lulu, Mara, Mickey, Mimi, Nicoletta, Rebecca blond, Rebecca donkerblond**, Ruby, Selena, Vanessa,…
Bulgaars: Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melissa, Stacey,…
Overigen: Alexis (D), Celine (Turk), Claudia (Sp), Marlène (Slo), Martha (P), Melanie (Lith), Nathalia (Oekr), Nicole (Slo), Sophie (D), Stefanie (It), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Ruby, Alexis en Lizzie
* Andrea : nieuw, slank, mooi, blond, 21 jaar
** Rebecca : 3 jaar geleden in SS als Julia, piercing boven lip, +/- 30 jaar, zit bij Mickey
Hoezo stuks. Ik vind dat getuigen van gebrek aan respectHet aantal dames begint weer toe te nemen zo te zien, 50 stuks op een donderdag is niet verkeerd.
Dat vind ik sws wel een beetje zoals hier over vrouwen gepraat word.. zou wat zijn als de dames over ons op een forum ervaringen deden uitwisselen..( of bestaat dat forum al??)Hoezo stuks. Ik vind dat getuigen van gebrek aan respect
Los van het feit dat wij SC bezoekers ons soms gedragen als zwijnen. Je moest eens weten wat de dames allemaal roddelen over klanten. Als je de Roemeense taal ietwat vaardig bent schrik je je soms wezenloos. Natuurlijk niet meer dan logisch dat de tamtam rond gaat, ze willen de pegels op een zo'n makkelijk en fijne manier verdienen, daar hoort een stinkend klokkenspel niet bij.Dat vind ik sws wel een beetje zoals hier over vrouwen gepraat word.. zou wat zijn als de dames over ons op een forum ervaringen deden uitwisselen..( of bestaat dat forum al??)
'Klant a was ongeschoren en stonk, dan maar over zijn klokkenspel zwijgen…'
Al zou zo'n forum lastig zijn ivm onze privacy..
daar hoort een stinkend klokkenspel niet bij
Niet iedereen heeft de luxe dat te doen, en dan doel ik vooral op de mensen met een specifieke thuissituatie. Een douche bij de dvp thuis is dan wel handig.Ik snap hoe dan ook niet dat iemand ongewassen naar een DVP gaat. Eerst douchen etc, in de auto stappen en linea recta naar de DVP. Is toch anders respectloos? Als het omgekeerd zou zijn, zouden wij toch ook steen en been klagen?
Ik begon met een trio met Elena (die er vorig weekeinde niet was) en Mona. Het was de eerste keer dat de dames samen de kamer opgingen. Ik verzekerde Mona dat Elena haar heerlijk zou beffen, waarop beide dames in lachen uitbarsten. Er zijn maar weinig dames in Sixsens die Lesbische trio's doen en deze dames horen daar niet bij. De toon was gezet en er werd nog heel wat afgelachen op de kamer. De grote natuurlijke stevige borsten van Elena zijn een genot om mee te spelen. Nu Mona geleidelijk afvalt beginnen haar billen daadwerkelijk bijna net zo mooi te worden als die van Vanessa! De schoonheid en sensuele vaardigheden deden de rest en zo werd het een heerlijk uurtje.
Is dit de carla die een half jaar geleden er ook nog werkte? Met de tatoeagesOnder meer aanwezig op vrijdag 3 maart 2023: 56 + 1 anoniem + 5 onbekend
Roemeens: Aïsha, Alena, Alexa, Anastasia, Bella, Carla, Cataleya, Cindy, Claudia, Cristal, Cristina, Delia, Diana 2, Erica, Eva, Evelyn, Jennifer, Jessy, Julia 2, Kassi, Lia, Lili, Lulu, Marie, Marissa, Mickey, Mira, Mona, Nikki, Ruby, Vanessa, Vivian, …
Bulgaars: Dani, Domenica, Larissa (nieuw), Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Veronica, Victoria,…
Overigen: Alexis (D), Ayla (D), Carmen (Sp), Emily (Hong), Gabrielli (Dom), Lilly (Tan), Marlène (Slo), Mercedes (D), Nicole (Hong), Nicole (Slo), Stefania (It), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Marissa, Cataleya en Alexis
Ook een dame gezien die lijkt op Cataleya, Moldavië, 33 jaar, grote silli's, heel wat tattoos, waar 11 maanden geleden nog werd over geschreven en erg veel gevraagd werd. Misschien dat iemand dit kan bevestigen of ontkennen…
Ik heb nog contact met die Cateleya uit Moldavië en zij is niet in Sixsens.Ook een dame gezien die lijkt op Cataleya, Moldavië, 33 jaar, grote silli's, heel wat tattoos, waar 11 maanden geleden nog werd over geschreven en erg veel gevraagd werd. Misschien dat iemand dit kan bevestigen of ontkennen…
@Bachatero ik denk dat je Rebekka bedoelt. Ik heb een recensie over haar geschreven: RebekkaIk heb nog contact met die Cateleya uit Moldavië en zij is niet in Sixsens.