Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedoel je dit met hoge zitje van Nikki?
Bekijk bijlage 304470
Mag zelf altijd graag in de hoeken liggen van die banken. Zowel links van de foto als helemaal. Achterin. Kan je mooi de ruimte aanschouwen. Helaas vinden de dames dit te ver lopen volgens mij. Want alleen de minder fraaie komen naar je toe

Aan de andere kant van die fles champagne (rechts in beeld) heb je een soortgelijk zitje. Daar hangt Nikki meestal uit.
Als je in het verlengde van dit tafeltje voorbij de bar kijkt, zie je Lulu op de armleuning van het bankje in de verte zitten.

@Wandelaar5 Melanie toevallig gespot? 😅
Bulgaarse Melanie wel. Maar die uit Litouwen waar jij waarschijnlijk op doelt is er pas over een paar weken weer.
Waar zit jij dan
Nu in de rooktent, net in kamer 7 :) . Vraag maar naar de man die koekjes bakt. Trouwens erg veel nieuwe dames vandaag. Meeste jong en slank. Net Simona uit Bulgarije gesproken. Jong en heel naturel (geen tattoos, weinig make-up). Alina 20 jaar ook heel naturel, slank en met C cup uit Roemenië. Ook Alexa uit Roemenië, slank en 30+ schat ik. Nog 8 nieuwe dames te gaan. En voor de liefhebbers: Carmena is er ook.

Laatst bewerkt:
Bulgaarse Melanie wel. Maar die uit Litouwen waar jij waarschijnlijk op doelt is er pas over een paar weken weer.

Nu in de rooktent, net in kamer 7 :) . Vraag maar naar de man die koekjes bakt. Trouwens erg veel nieuwe dames vandaag. Meeste jong en slank. Net Simona uit Bulgarije gesproken. Jong en heel naturel (geen tattoos, weinig make-up). Alena 20 jaar ook heel naturel, slank en met C cup uit Roemenië. Ook Alexa uit Roemenië, slank en 30+ schat ik. Nog 8 nieuwe dames te gaan. En voor de liefhebbers: Carmena is er ook.
Ben benieuwd. Zie wel wat leuks maar wimpel ze veel af. Zo ook Julia. Ziet er leuk uit maar iets zet me niet doen

VERSLAPEN

Op de 1e van de 4e op de snooze knop voor een paar minuutjes blijven liggen. Dat werden er ietsjes meer. Maar liefst 1,5 uur had deze dutbeer zich verslapen. Toch besloten om nog helemaal naar Lemiers te rijden, omdat Ariana met vakantie zou gaan.

Dus gauw opschieten de rammelbak in. Onderweg viel alles mee, dus toch nog even voordelig kunnen tanken bij de Markant bankstellen in Aken.
Tien voor 12 binnen om slechts 5 tientjes af te tikken. De bazin hielp me gauw nog even, omdat een paar dames bij de receptioniste bezig waren met inchecken. En de kassa slaat om 12 uur vanzelf om. Dus niet treuzelen en denken dat als je eenmaal binnen bent dat het dan goed zit. Het gaat om het op tijd afrekenen.

Het viel me op dat ze er vanzelf een grote sauna handdoek bij deed. Ik zag die dag meer dan voorheen gasten met een grote handdoek, maar ook weer niet iedereen.
Enfin, eenmaal omgekleed en opgefrist me een brunch gaan halen. Tot m'n vreugde lag er nog genoeg haring.
In de middag weer de pasta en snacks, met als verrassing naast de frikandellen en kipnuggets toen ook bitterballen.
Ook het avond buffet was prima gevuld.

Wat ook goed gevuld was, was de line up. Ik schat dat er rond de 30 dames aanwezig waren, waarvan er 6 in m'n straatje pasten.
Met Ariana een heerlijk kamertje gehad.
Tijdens een hapje in de middag spotte ik 1 van de opties in de tent. We hadden oogcontact en ze lachte naar me. Ze heeft een leuke lach en heel even voelde ik me als een verlegen jongetje en kon zelf een glimlach niet weerstaan.
Ook erna bleef ze regelmatig oogcontact zoeken met haar lieve lach. Toen ze de serre binnen kwam, plaatste zich naast me voor een kennismaking. Natalia blijkt deze 24 jarige Roemeense te heten. Op de vraag of ze tongzoenen deed vond ze het moeilijk om er antwoord op te geven dus ik gaf aan dat het voor mij geen bezwaar is als het er niet in zit.
Besloten het er op te wagen. Het werd een redelijk kamertje. Een lief meisje, maar kwa techniek kan ze nog wat groeien.

Verder van de dag voornamelijk van de wellness genoten, welke prima op orde en temperatuur was. Alleen het zwembad zou van mij warmer mogen, maar dat komt misschien met mooier weer.
Wat me ook opviel was dat het leek dat de waterslang in de dampsauna vervangen was door een soepeler exemplaar. Hij blijft nu beter over de kraan hangen en niet meer telkens zo makkelijk op de grond te vallen.
Het viel me ook op dat er die dag geen werkzaamheden in de club was. Wel dat de muur tussen het kantoortje en de oude keuken al is doorgebroken.
Voor vertrek nog een dutje gedaan. Ik was die dag wel echt moe, want sliep er zo maar ruim een uur.
Kon zo gelukkig weer uitgerust de nacht in.

Ik zal de komende weken wat andere clubs bezoeken, maar kom graag weer terug. Hopelijk houden ze de mooie korting op de entree er in.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan