Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls een partij het heeft gekocht voor veel geld, dan zullen ze dat terug willen verdienen. Echte leegloop kunnen ze zich niet veroorloven. Als de aanpassingen voor hun per saldo financieel slecht uitpakken, dan zullen ze wat moeten veranderen.
Pagina 41Zojuist m'n advertentie omhoog geplaatst Bekijk bijlage 93153
Er klopt helemaal niets van. Ik zie nu ook dat op de achtergrond weet een ander getal staat. snap niet waar ze mee bezig zijn. Ik ga in ieder geval geen credits meer uitgeven.Pagina 41
Ze gaan er een spelletje van maken om jullie zo veel mogelijk te laten betalen..
Oh.. pagina 84 zelfs voor 41 moet je nog even diep de buidel in.
Jaren terug, heb ik ongeveer 2 a 3 maanden voor die Zwitserse partij gewerkt. Het plan was om een kinky concurrent uit de grond te trekken en mij had men nodig juist omwille kennis van de Nederlandse markt. Op internationaal vlak zijn we namelijk vrij apart. Men slikt vreemde sites niet. Het moet gewoon goed zijn.
Lang verhaal kort; zij ontdekte dat de aanloop en opbouw van een platform, veels te lang ging duren, en ze beter af waren met Kinky gewoon overnemen. Daar zijn miljoenen voor neergelegd. Ze wisten al jaren de omzet van Kinky omdat ze de eigenaar waren van het betaalplatform daar waar Kinky gebruik van maakte.
Ik heb dat toen heel even ingezien en ik viel half achterover van wat er naar binnen vloeit financieel bij kinky. Na overname zijn een paar oud leden meegegaan met het zwits bedrijf, sommige zijn niet echt lang in dienst geweest. Er werden behoorlijk wat fouten hier en daar gemaakt waar ik nog voor gewaarschuwd had.
Er was namelijk ooit een rechtzaak tussen die zwitsers en redlights; omdat men redlight.nl exploiteren wou met een bijna identieke website terwijl redlights.nl of .be gewoon een gedeponeerd merkrecht is. Die zaak is verloren en bij het inleveren van het domein werd ook gelijk de medewerker de laan uitgestuurd.
Anyway; sinds de overname is het e.a veranderd bij Kinky. De SEO is gigantisch vooruit gegaan, daar waar de vorige partij weinig mee deedt. Maar ook de prijzen confirm een zwitsers model. Knetterduur, en dit is vermoedelijk nog maar het begin. Maar men snapt ook wel dat als je op kinky bovenin staat, je daar werkt uit haalt.
Ik denk dat er gewoon gezonde en goede concurrentie komen moet. Die Kinky aftroeft op verschillende vlakken en wellicht 1/3rde goedkoper kan en doet. Dan zakt kinky ook in prijs.
Wat is dit voor logicaKinky is ook niet gek ze zien hoeveel dvp's over de rug van hun klanten verdienen en willen dat zelf natuurlijk ook en gelijk hebben ze, go kinky mij steun heb je.
Beetje sneu dat je als wandelaar dvp's je vijand noemt. En nog sneuer dat je zegt dat kinky wel over jouw rug mag verdienen. "Go kinky"Ik dacht nooit dat kinky en ik vrienden zouden worden maar de vijand van mijn vijand is mijn vriend.
De datum staat nu in de advertentie boven het tel.nrDesondanks vind ik de datumloosheid ook behoorlijk wennen.
In de zoekresultaten staat weer de datum van omhoog plaatsen. In de advertentie staat nu een andere datum. Misschien wanneer de advertentie ooit aangemaakt is? Welk jaar is dan weer een raadsel. Zal wel een bug zijn, dat ze een ander veld tonen dan bedoeld.De datum staat nu in de advertentie boven het tel.nr
Dat is dan net weer ingevoerd, een half uur geleden stond het er nog niet, de datum in de adv zal de aanmaakdatum zijnIn de zoekresultaten staat weer de datum van omhoog plaatsen
Dat is idd handig maar als de dames er niets erachter plaatsen dan hebben we er niets aan. Hetzelfde liedje met de recensies als de dames hun recensies op kinky uitzetten hebben wij klanten niets aan.Bij de mogelijkheden kunnen ze nu ook de extra prijzen erachter plaatsen, dat vind ik wel handig alleen ze doen het niet allemaal
Zonder op naam te zoeken komt ze gewoon boven drijven.https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/hilversum/1600379-kristina
Kijk maar even bij Hilversum. dan zie je haar niet. Maar als je op naam zoekt, zie je haar wel
Dat komt omdat dit betaalde advertenties zijn. Die zijn te vinden.Zonder op naam te zoeken komt ze gewoon boven drijven.
Maar het is inderdaad wel twee stappen achteruit deze "update".
Bekijk bijlage 93185
Nee, een betaalde advertentieEen geupdate advertentie bedoel je?
@Honey Bear,Kinky is trouwens al lang niet meer interessant voor wandelaars in zuiden des land. Daar hebben we RL voor. Dus kijk nog maar zelden op Kinky.
En nu al helemaal als ik helft toch niet zie.
Gister had Kristina geen abbo. Dus je zag haar niet. nu natuurlijk wel.Zonder op naam te zoeken komt ze gewoon boven drijven.
Maar het is inderdaad wel twee stappen achteruit deze "update".
Bekijk bijlage 93185