Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYup. En voor kleine plaatsen geldt het omgekeerde. Er staan altijd maar een paar dames. Door de datum kon je zien of het de moeite was om contact te leggen. Nu heb je geen idee.Het ontbreken van de datum is wel een gemis, je kon hiermee vaak een goede inschatting maken of de dame actief was op de dag zelf. Daarnaast lijken er veel minder advertenties zichtbaar te zijn als je zoekt op locatie. Normaal heb ik meer dan 10 pagina's met redelijk recente advertenties op een zoekgebied van 25 km, nu totaal maar 4. Zouden ze aan het opruimen zijn waarbij iedereen zijn advertentie opnieuw moet bevestigen? Of alles betaald?
Het is een ramp, regelrechte ramp!Hoi wandelaars,
Ik zie dat Kinky een nieuwe release heeft gehad ( nieuwe update ).
Wat jammer echt want nu zie je dus niet meer wanneer een advertentie door de dames voor het laatst is upgedated en wat onoverzichtelijk is het.
Wat vinden jullie ?
...en E 50,- extra voor GFE. Met andere woorden: zonder die optie wordt het een afraffel trip, bovenop de toch al hoge uurprijs?? OT: ik hoop dat het voor de dames nog enigszins leuk en interessant is om te adverteren met de nieuwe Kinky update100 euro voor klaarkomen op gezicht dat is wel heel makkelijk verdient maar er zullen zoals altijd wel gekken te vinden zijn die bereid zijn het bedrag te betalen. Net zoals dvp's die 100 euro vragen voor anaal alsof honing in hun reet verstopt zit.
Ook een soort diashow, zie als voorbeeld deze ad, en zo wordt het wel erg duur, 50 per gerecht, soort van superpizza samenstellen....
Big natural boobs. 100% real !
You are in the right place! If you are looking for someone with whom you can realize your fantasies or someone with whom you want to have a romantic evening!I can he...www.kinky.nl
Jaa, als je geen premium of exclusive hebt dan wordt je niet weergeven in "zoek resultaten" of "Filter resultaten"Moeten de dames geld betalen willen ze zichtbaar zijn op locatie?
Gewoon een goede zoekfunctie op GR maken. De huidige is zwaar onder de maat. Maar als je hier ook kunt zoeken op plaats, prijs, diensten, sterren etc, heb je kinky helemaal niet meer nodig!Waardeloze actie weer van Midhold. Misschien zijn er nog wandelaars die handig zijn met computers en een soort API kunnen maken. Ik heb het zelf geprobeerd met een website scraper, maar heb geen expertise genoeg.
Waar heb je het over ze zijn allemaal te vinden. Geef me een voorbeeld van een dame die niet te vinden?Dit is wel heel erg. Nu moet je de dame bij naam kennen om haar advertentie te zien. Anders zie je haar advertenties gewoon niet.
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/hilversum/1600379-kristinaWaar heb je het over ze zijn allemaal te vinden. Geef me een voorbeeld van een dame die niet te vinden?