Recensie Sisi, Club Mabuhay Helchteren 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij de line up had ik onbewust voor Sisi gekozen. Samen de kamer op en de nodige handelingen uitgevoerd voor we aan slag gingen...
Man wat heeft ze lekker zachte lippen als ze je kust. Tongen doet ze ook best lekker. Pijpen deed ze lekker traag terwijl ze mij overal streelde. Daarna mocht ik haar vingeren. Tot slot de seks uitgevoerd in doggy en cowgirl standje.

Ze is niet slecht en is de moeite waard. Enig minpuntje vond ik haar stem. Het was alsof er een man een vrouwenstem probeerde na te doen. Of ze is gewoon iemand die heel erg verlegen is.

Nogmaals is ze zeker de moeite waard!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste review hier en al hele tijd niet meer in de Mabuhay geweest, ik wou SiSi toch eens zelf ervaren na de vele positieve reacties hier.

Toen ik binnen kwam waren er een zestal dames beschikbaar. Ik had geluk, want toen ik vroeg of SiSi beschikbaar was, stapte ze naar voren

Een aantrekkelijk meisje, niet helemaal mijn goesting als ik het zo mag zeggen, maar zeker een mooi poepje en mooie ( aan gewerkte ) borsten

Ze kust met tong en met volle overgave, daar kreeg ze me meteen wel hard mee. Het pijpen was ook goed, de balletjes werden zeker niet overgeslagen. Ze wisselde goed af en kwam ook af en toe terug naar boven om te kussen. Ik mocht ook aan haar poesje en aan haar kontje zitten. Ik merkte aan haar dat ze steeds verder afdaalde met haar mondje, tot ze ineens aan mijn kont likte. Dit verraste me en was voor mij een nieuwe ervaring maar ik vond het wel lekker. Dit had ze duidelijk door, want ook hier gaf ze zich volledig en ze trok me tegelijkertijd heerlijk af tot ik klaarkwam.

Achteraf nog een klein babbeltje, ze spreekt uitstekend Engels. Een goede ervaring, ik zou haar zeker nog eens opnieuw willen bezoeken
 
Nieuws! Sissy is terug beschikbaar in Mabuhay. Ik heb ze vrijdag gekozen in een lange rij van meisjes. Ik had eerst een grote blanke dame gekozen (een echt model), maar ze zei dat ze niet tongt (no kisses). Vermits ik dat wel graag heb, heb ik Sissy gekozen. Ik herkende ze eigenlijk niet meer (had ze al bezocht in mei, zie review), maar ik kan me nu goed voorstellen waarom ik haar toen ook had gekozen. Echt een prachtfiguur: donker getint cup D (misschien zelfs e), fijn gebouwd, zwart haar hoog opgestoken, big smile.
Eigenlijk alles gedaan wat ik wou doen, en dat zonder enige opmerking van haar. Pas nu viel me op dat ze in de plooi van haar borsten toch een behoorlijk litteken heeft, hoewel haar borsten er zeer naturel uitzien (en dat zegt ze ook). Ze begon met me rechtsstand te tongen (ze is vrij groot zodat we op dezelfde hoogte stonden, altijd gemakkelijk), daarna op bed. Ze heeft me eerst een hele tijd gepijpt. Na een tijdje vroeg ik voor een 69 en dat deed ze direct. Ik kon zonder problemen mijn vinger (nadien twee) in haar kontje steken (frisse geur). Tegelijk kon ik met de andere vinger in haar vagina. Daar kwam ik echter een sponsje tegen, maar dat stoorde me weinig. Dan nog enkele keren gevraagd om te tongen (deed ze niet veel spontaan). Ook haar borsten kon ik vrij kneden en met haar tepels (grote tepelhof) spelen; de tepels zelf waren niet zo groot maar gewoon. Bij donkere meisjes heb ik de indruk dat de tepels dikker zijn en langer, maar hier dus niet.
Ze bleef zo goed pijpen dat ik besliste om zo klaar te komen. Ook al omdat ze ondertussen enkele vingers (in condoom) in mijn kontje had gestoken, zalig. Geen probleem om in haar mond te komen, maar ze lag op me zodat g-het snel op mijn buik terechtkwam. Ze veegde alles mooi op en ondertussen nog een beetje social talking. Ze blijft nog een tijd in Mabuhay (zit soms ook in Gent), komt van Rio (spreekt dus Portugees) en gaat later in Sao Paulo wonen.
Weer een wondergirl in Mabuhay. Laat de kans niet aan je voorbij gaan en laat maar weten hoe het was. Geef ze een klein extraatje want ze verdient het!
Altijd fijne recensies van Frank3500, zijn beide reviews hebben me in elk geval overtuigd om SiSi te bezoeken en ik heb het me niet beklaagd 😋
 
zeker weten
Ook nog eens langs geweest, en ook al was het plan om een keer een ander te proberen...Toen Sisi me weer geil in de ogen keek was ik alweer verkocht. het grote voordeel is dat ze er onmiddellijk invliegt. Eerst wat met haar kontje rond de stijve draaien en dan gaat ze op de knieën zitten en start haar heerlijke pijp beurt. Ze geeft aan dat je ze er diep moet overduwen. Zelden zo diep een keel geneukt.
Na beffen met squirt inclusief (met haar hulp) lekker geneukt in doggy. Duim diep in haar kontje en als ik er bijna was over haar borsten mogen klaarkomen. Het blijft een tijger en t is moeilijk om eens iets anders te proberen als zij in de line up staat....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan