- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze meesteres ontvangt in bepaalde periodes, dan adverteert zij op de bekende sites.
Een afspraak was snel gemaakt, via de mail kontakt en daarna via telefoon/ app.
Ze heeft een eigen speelkamer in het centrum van Gouda, goed bereikbaar en makkelijk te parkeren.
Na een kennismakingsgesprek vooraf (Zo hoort het) kon de sessie beginnen.
Doordat ik geleerd heb goed te vertellen wat je do and don't s zijn hoefde ik alleen maar haar kinky overheersing en martelingen te ondergaan.
Dit deed ze hemels goed met haar natuurlijke dominantie voelde ik haar ervaring met de handelingen die ze deed,.
Het spel, voornamelijke CBT gericht verliep perfect; ze bouwde het rustig op zodat ik van geil verlangen overschakelde op een niet te stillen lust wat weer
overging in een zeer onderdanige trance; had ik dit eerder meegemaakt ? Vast wel maar door haar natuurlijke dominantie kwam het dubbel en dwars binnen.
Ze kan goed overweg met kaarsvet en de ball crusher die ik had meegenomen, poppers is geen bezwaar maar heb je eigenlijk niet nodig.
Een orgasme wat uit mijn tenen kwam liet dan ook niet lang op zich wachten.
Na afloop nog even nagepraat en kon ik me opfrissen zodat ik weer fris en fruitig en met een grote smile in de auto zat.
Een afspraak was snel gemaakt, via de mail kontakt en daarna via telefoon/ app.
Ze heeft een eigen speelkamer in het centrum van Gouda, goed bereikbaar en makkelijk te parkeren.
Na een kennismakingsgesprek vooraf (Zo hoort het) kon de sessie beginnen.
Doordat ik geleerd heb goed te vertellen wat je do and don't s zijn hoefde ik alleen maar haar kinky overheersing en martelingen te ondergaan.
Dit deed ze hemels goed met haar natuurlijke dominantie voelde ik haar ervaring met de handelingen die ze deed,.
Het spel, voornamelijke CBT gericht verliep perfect; ze bouwde het rustig op zodat ik van geil verlangen overschakelde op een niet te stillen lust wat weer
overging in een zeer onderdanige trance; had ik dit eerder meegemaakt ? Vast wel maar door haar natuurlijke dominantie kwam het dubbel en dwars binnen.
Ze kan goed overweg met kaarsvet en de ball crusher die ik had meegenomen, poppers is geen bezwaar maar heb je eigenlijk niet nodig.
Een orgasme wat uit mijn tenen kwam liet dan ook niet lang op zich wachten.
Na afloop nog even nagepraat en kon ik me opfrissen zodat ik weer fris en fruitig en met een grote smile in de auto zat.