- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 40-50
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6232545-sindi
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Er was weinig info over Sindi te vinden behalve dat haar inzet top was. Dus ik ben er op goed geluk naar toe gegaan en het was ook top.
Ze ging helemaal los tijdens het pijpen, behoorlijk DT af en toe. De sex is wel erg appart, want ze komt zelf aan de lopende band schokkend klaar. Had dit nog niet eerder meegemaakt, slow and steady heeft ook haar voorkeur. De 2e rond afgemaakt met een cim/cif.
Heb haar 2 keer bezocht toen ze in Leidschendam zat. En ik zou haar zo weer bezoeken als je er nog was .
Afspreken kan wat lastig zijn omdat ze maar af en toe online is. Maar ik kan haar zeker aanraden.
Ze ging helemaal los tijdens het pijpen, behoorlijk DT af en toe. De sex is wel erg appart, want ze komt zelf aan de lopende band schokkend klaar. Had dit nog niet eerder meegemaakt, slow and steady heeft ook haar voorkeur. De 2e rond afgemaakt met een cim/cif.
Heb haar 2 keer bezocht toen ze in Leidschendam zat. En ik zou haar zo weer bezoeken als je er nog was .
Afspreken kan wat lastig zijn omdat ze maar af en toe online is. Maar ik kan haar zeker aanraden.