Vanmorgen heb ik Jessica een apje gestuurd met de vraag of ze tijd voor me had.
Om 14.00h begon ze en kon ik terecht.
Dat kwam goed uit en ik had er zin in, het hele weekend eigenlijk al, maar dat werd niks.
Parkeren was inderdaad redelijk eenvoudig in de wijk, op enkele minuutjes wandelen van haar appartement.
Daar binnenkomen was iets lastiger, de nummers op de deurbel vinden was minder eenvoudig voor deze knakker.
Eenmaal binnen was ik snel bij haar appartement.
Ze deed open met een mooie glimlach, die mij deed smelten.
Ze is een leuke meid, vrolijk, petit, veel slanker dan ik verwacht had, met kleine tietjes en heerlijke tepels die fier omhoog staan.
De plek is alles behalve briljant, een kamertje getimmerd van restanten hout, karton en doek, scheidde ons van de kamer, waar twee heren luidruchtig in het Spaans converseerden.
Maar niet getreurd, Jessica maakte dat het de moeite waard was.
Ze zoende heerlijk en babbelt vrolijk in het Spaans en Engels, over van alles en nog wat.
We stonden een tijdje te knuffelen en belandden daarna op het bed. Waarna ik al zoenend ben afgedaald naar haar poesje.
En donders, beffen vind ze dus lekker, en hoe. Ik heb mijn uiterste best gedaan toen ik dat merkte en pas gestopt nadat ze was gekomen. Ik was nat over mijn hele gezicht heerlijk!!!
Papi werd bedankt en kreeg voor de pijpbeurt een condoompje om, dat was jammer, maar ik heb niet geklaagd en me lekker ontspannen. Ze deed flink haar best en het was een mooi schouwspel.
Neuken wilde ze in missio en dat hebben we denk ik wel 20 minuten gedaan, met op de achtergrond haar gangsta-rap muziek en de hevig debatterende boys in de kamer achter het doeken wandje. Een bijzondere setting, maar het was er niet minder geil om. Jessica had alleen de hele tijd haar hand om mijn pik, ze was bang dat het rubbertje afgelegd en in haar strakke poes zou verdwijnen.
Dat gebeurde niet en ik kwam heerlijk klaar met een tevreden gevoel.
Bezweet en verhit hebben we nog even samen zoenend en knuffelend liggen afkoelen in de frisse wind van een grote ventilator, die naast het bed stond.
Ik had de hoop op douchen opgegeven, maar toen ik er om vroeg, ging Jessica even de woonkamer in, haalde me een minuut later op en gaf een handdoek.
Ze had de heren even op het balkon gestationeerd en ik kon heerlijk onder de douche, wat niet echt overbodig was.
Toppertje!
Met een dikke kus en een voldaan gevoel vertrokken.
Herhalingsgevaar........ ja, als ze een betere locatie vind.