- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 18-25
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Simone&originUrl=girls.php
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ongelofelijk!
Dat was mijn reactie toen ik haar voor de derde keer had bezocht
Hoe ze mijn lichaam weet te verwennen
Maar ook kan spelen met mijn gevoel
Uniek in dit vak!
Hoe ze je lichaam berijdt
En het ongelooflijke uitzicht dat je dan hebt
Hoe ze voorover buigt en je hartstochtelijk zoent
Hoe je haar tegen jezelf aandrukt om die kleine en zachte borstjes tegen je aan te voelen
En! Als je eenmaal klaar bent met het heerlijke feest, dan heb je nog het lieve toetje: haar vrolijke persoonlijkheid en zorgzaamheid. Een uur dat is bij deze dame zo voorbij..
Jammer denk ik dan, want het zal nog wel even duren voordat ik haar weer kan zien
Uniek in het vak.. maar wees behoed. Ze verovert je hart en je weet.. dat er uiteindelijk maar 1 man kan zijn die haar kan behagen..
Maar voor die tijd! Kunnen we allemaal nog lekker genieten van deze dame en eigenlijk is "dame" een te klein woord voor dit ongeschreven fenomeen.
Dat was mijn reactie toen ik haar voor de derde keer had bezocht
Hoe ze mijn lichaam weet te verwennen
Maar ook kan spelen met mijn gevoel
Uniek in dit vak!
Hoe ze je lichaam berijdt
En het ongelooflijke uitzicht dat je dan hebt
Hoe ze voorover buigt en je hartstochtelijk zoent
Hoe je haar tegen jezelf aandrukt om die kleine en zachte borstjes tegen je aan te voelen
En! Als je eenmaal klaar bent met het heerlijke feest, dan heb je nog het lieve toetje: haar vrolijke persoonlijkheid en zorgzaamheid. Een uur dat is bij deze dame zo voorbij..
Jammer denk ik dan, want het zal nog wel even duren voordat ik haar weer kan zien
Uniek in het vak.. maar wees behoed. Ze verovert je hart en je weet.. dat er uiteindelijk maar 1 man kan zijn die haar kan behagen..
Maar voor die tijd! Kunnen we allemaal nog lekker genieten van deze dame en eigenlijk is "dame" een te klein woord voor dit ongeschreven fenomeen.