Ben vandaag ook eindelijk bij deze Albanese geweest, en eigenlijk is het een aangename verrassing, zo aangenaam dat ik denk dat ik nu een nieuwe vast zal gaan hebben in Gent
Ze is niet groot, bij de eerste woorden komt ze nogal kordaat en streng over, maar ze is gewoon zo, want na wat verder zeveren is het eigenlijk gewoon een lieve, die die iets verrassende eerste indruk klopt niet.
Ze is slank, maar met meer pak aan, dus een beetje voller, zonder te spreken van volslank.
Heeft tegenwoordig een mooi kleurtje en die kont is zoals ik ze
onder andere graag heb, groot, vol met veel volume
De aangename verrassing is onder andere haar tieten, ja zeker een C cup.
Gewoon mooie iets groter dan middelmaat, tieten.
Speciale vermelding voor haar pijpkunsten.
Eindelijk iemand gevonden naast Bonita die met gevoel pijpt.
Heb het graag zacht en dat doet zij dus, af en toe met een tempoversnelling en met veel aandacht voor de eikel die ze als een strobo bewerkt met de tip van haar tong.
Zacht, soms iets harder doorzuigen, maar vooral zacht, vol in de mond, dan weer de eikel, kortom, voor mij een pijpbeurt zoals ik het graag heb, afwisseling, met de nadruk op de zachte geile aanpak.
Heb ze als eerste standje mij laten berijden, en dat mag je letterlijk nemen, berijden, het is hier al denk ik aangehaald, ze kan echt goed rijden op je pik.
Zou zo kunnen klaarkomen.
Ze houdt daar wel een hoog tempo en sluit daarbij haar ogen.
Had gevraagd om 180° te draaien op het bed, zodat ik mijn stijve pik in haar geile grote kont kon zien verdwijnen terwijl ze me probeerde af te rijden.
Goed geprobeerd Simira of Samira (ik verstond het nog niet), maar deze keer geef ik me niet zo makkelijk gewonnen.
Heb aan het geile sletje gevraagd om haar vervolgens in doggy te neuken, met ons hele zijprofiel zichtbaar in de grote spiegel.
Dáár kon ik het niet laten, en ben ik wél klaargekomen.
Heb mega hard kunnen en vooral mogen doorstoten, ze nam het allemaal met een ondeugende blik aan, die krachtstoten van mij.
Maar ze had genoeg vlees om alles op te vangen
Ik ben meer dan content terug naar buiten gekomen.
Ze zal me zeker ooit nog eens weerzien!