Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenen voor 30 € extra krijg je een lekker rimbeurt150 € voor een uurtje ongezien genot
Hou er wel rekening mee dat op dit adres nog andere vrouwen aan het werk zijn...dus de persoon die je "aflost" is niet perse de volgende klant voor haar...Geen bandwerk? Toch wel als je je kleren aantrekt staat de volgende op de stoep te wachten. Het is niet dat je zelfstandig werkt dat je geen bankwerk doet.
Ze vindt het erg leuk om de man te laten genieten. Ze pijpt ook erg graag. Je moet ze bijna smeken om te neuken.Inderdaad. Ik ben reeds langsgeweest. Ze zat vol energie. Ze had een cadeautje meegebracht.
Haar blowjob was weer uitstekend. Tijdens het pijpen kon ik haar clitoris verwennen.
Op einde vroeg ik om in cowgirl op me te komen zitten. Op deze manier snel klaargekomen .
Nadien nog wat gezellig nagepraat. Als ze begint te praten is het een echte waterval.
Mij heeft ze nog nooit naar de douche gestuurd. Altijd een wasjes van de handen en de penis aan de lavabo. Na het wassen geeft doorgaans een kusje op je penis of stopt ze deze kort in haar mond. Bij mijn laatste bezoek begon ze meteen te pijpen aan de lavabo.Na deze overvloed aan positieve reviews, zou ik toch graag een beetje nuance brengen.
Ik heb een paar maanden geleden met Silvia afgesproken, en kan inderdaad bevestigen dat haar pijpvaardigheden uitstekend zijn, zo zal je niet snel een tweede vinden. Rimmen doet ze ook goed en met overgave.
Toch een paar minpunten die ik wil delen, zodat de potentiële klanten niet met enorme verwachtingen binnenstappen, zoals bij mij het geval was (hou in gedachte dat ik normaliter enkel bij mij thuis afspreek met dvp's, bij uitzondering op hotel. Dit was dus mijn eerste "privédate"):
Ze ontvangt in een ministudio die niet zo opgeruimd is, met ramen en gordijnen die potdicht zijn. Dit gaf een ongezellige, en zelfs droevige, sfeer.
Haar gebrekkig Engels is een struikelblok. Ik heb moeite met te begrijpen dat iemand na meerdere jaren in Leuven te wonen en met dozijnen mensen per week te converseren, nog altijd geen vlot Engels praat. Nadat ze mij binnenliet en ik haar het geld overhandigde, zei ze: "Shower." Ik dacht dat het een vraag was, en antwoordde dat ik een kwartier eerder bij mij thuis had gedoucht. Blijkbaar was dit dus geen vraag, maar een bevel. Heb mij dan natuurlijk wel gedoucht zoals verzocht, maar de gezelligheid was er al een beetje af.
Eens we op bed waren, begon ik haar lichaam aan te raken. Toen ik in de buurt van haar tepels kwam, moest ik al direct remmen van haar. Ook toen ik haar billen vastpakte, kreeg ik de boodschap dat enkel strelen toegelaten was.
Voor en na het pijpen heeft ze m'n lul meerdere keren afgeveegd met soort van ontsmettende doekjes. Ik apprecieer dat een dvp hygiëne hoog in het vaandel neemt, maar ze gaf me het gevoel dat ik lepra heb. Mijn hygiëne is nochtans vlekkeloos.
De gezelligheid was dus stapsgewijs aan het afnemen, en de post nut clarity sloeg als een bliksem in.
Ik zeg niet dat ze onvriendelijk is, maar de omgeving en de omgang zijn helaas de reden waarom er voor mij geen herhalingsgevaar is, ondanks dat ze zo goed kan pijpen.
Even mij recensie bijsturen.Inderdaad ze is terug en ik zal het geweten hebben. Ik heb haar vandaag bezocht. Wat een vrouw . Er zijn geen woorden voor.
Tijdens haar zes en een halve week durende vakantie heb ik enkele andere DVP's bezocht. Die waren ook wel goed maar Silvia is wat mij betreft next level.
Is het omdat het lang geleden was of niet maar vandaag was ze SUPERgoed . Ondertussen weet ze ook waar ik van geniet. Dat speelt misschien ook mee. Ze doet je heel speciaal voelen. Perfecte GFE.
Als ik punten zou geven 10/10 op alle vlakken. Voor mij hoeft geen andere DVP meer.
De perfecte date wat mij betreft.
I love her so much .
Voor de fans, ze heeft enkele nieuwe outfits. In de outfit die ze vandaag droeg is ze wondermooi. Haar boezem en haar lichaam komen er perfect in uit.