Gisteren nogmaals bij Silvia langs geweest in de vroege ochtend (8u) en toch weer een zalig half uurtje gehad.
Ik ga vooral langs bij Silvia voor haar pijpwerkkunsten. Maar gisteren is ze toch een stapje verder gegaan.
Ongvangst was in een leuk sexy setje met jartelles en high heels.
Het begin zoals steeds : financieel geregeld, kleren uit, wasje aan de pompbak (handen en de jonge vriend), mondspoeling voor beide.
In de badkamer al wat beginnen tongzoenen en elkaars lichaam verkennen om dan richting de kamer te gaan. Voor het bed al staande nog wat liggen tongen en de handen de vrije loop te laten.
De vorige keren dirigeerde ze me steeds naar het bed om te gaan liggen maar deze keer boog te voorover en begon ze al teasend wat te likken en te pijpen (zc). Na paar minuutjes zet ze haarzelf in hurkstand en pijpt ze me lekker verder en gaat ze steeds wat dieper.
Ze ging terug staan en ik dacht haar op het bed te gaan laten zitten zodat ze zo verder kon doen, was wat handiger voor haar ook. Maar daar had ze een ander idee over
Ze ging op heb bed liggen met het hoofd over de rand. Ik boog me voorover en stak gewillig in haar mondje terwijl ik haar clitje begon te "masseren". Ze werd er zelf wat geiler van denk ik want ze pakte me plots vast en trok me dichter bij haar en slurpte mij door tot in haar keel. Ben wat boven gemiddeld geschapen maar hij ging er vlotjes in
Heb me voorover gebogen en afwisselend heb ik haar clitje gelikt (vingeren mocht niet) en haar mondje en keel geneukt. Ze liet me toe om diep en ruw te gaan met de "gag" geluiden er zalig bij.
Daarna op het bed gaan zitten, ik op de knieën, zij voor me op handen en knieën om me zo verder te pijpen en te likken. Afgewisseld met wat kussen en strelen.
Uiteindelijk op mijn rug gaan liggen waarna ze me weer diep begon te pijpen. Ik voelde dat het hoogtepunt eraan kwam en ze liet me toe om haar hoofd vast te pakken en toch wel wat ruwer en hard haar keel te laten neuken tot in hevig klaar kwam.
Slikken doet ze niet dus ze had wel redelijk wat doekjes nodig om alles kwijt te raken.
Met paar doekjes heeft ze mij ook wat proper gemaakt en is ze in de badkamer haar mond even gaan spoelen om dan terug te komen en mij met een nat doekje volledig zuiver te maken.
Ze bood nog een massage aan maar die heb ik afgeslagen maar toch begon ze me nog wat te strelen en te knuffelen. Zaten toch al dik boven het half uur maar daar keek ze niet naar.
Uiteindelijk toch de aanzet gemaakt om te vertrekken, ik had nog een afspraak, maar voelde dat ik gerust nog wel even had kunnen blijven liggen. Stond terug buiten na 45-50min.
Dus samengevat weer een zalig 30min+ date gehad met Silvia met deze keer de echte volle deep throat erbij. Heb zo vermoeden dat er wat meer vertrouwen was omdat het niet de eerste keer was en ze daarom de stap verder nam.