"Nog" niet maar dat gaat niet lang meer duren denk ikEn... nog iemand bij Sienna langsgeweest?
Zit intussen dus in Grobbendonk (of all places!)
Zal voor na de vakantie zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"Nog" niet maar dat gaat niet lang meer duren denk ikEn... nog iemand bij Sienna langsgeweest?
Zit intussen dus in Grobbendonk (of all places!)
Ik ben zo is heel aangenaam verrast geweest.Pff, waar te beginnen.
Had er eens zin in en zag al enkele dagen deze mooie verschijning op RL staan blinken. Vanavond het initiatief genomen en zeer snel antwoord gekregen, ik kon direct gaan. 't Was in Liedekerke te doen, stationsbuurt.
Eenmaal ter plekke kon ik snel naar binnen en werd ontvangen door deze: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/biancaxx-new-in-th-city.html
Het was allemaal zeer slecht verlicht binnen maar eens op de kamer zag ik dat het zaakje stonk.
Ik vroeg "are you the girl from the pictures?"
- Een slecht gefakete "hmm?" kwam uit de lucht gevallen.
"I booked a date with Sienna..."
- "Sienna occupado etc etc", het Engels van deze was niet al te best en ze bleef ook eerder volharden in doen alsof haar neus bloedde.
Ja, lap, het begint.
Onmiddellijk voelde ik mij in de situatie waarin ik dacht me nooit te zullen bevinden en ondanks ik al zo vaak het advies "is het niet de dame van de foto, trap het dan af" heb gelezen, ben ik als een dikke ezel toch ter plekke gebleven. WANT JA, de goesting was er natuurlijk.
Bon, uiteindelijk ging ze toch Sienna halen, het duurde een minuutje of twee en van aan de trap naar beneden kijkend zag ik dat Sienna met het eten bezig was. Er was ook een man aanwezig maar die heb ik niet gezien, enkel vaag gehoord. Goed, uiteindelijk kwam ze boven. Best een lekkere verschijning en zeer waarheidsgetrouw aan de foto's. En daar eindigden de enige positieve punten eigenlijk...
Met een glas rode wijn in de hand begon ze wat te rommelen op het nachtkastje, vooral om haar telefoon te verbinden met een bluetooth speaker om het geluid van de andere inwoners wat te dempen (niet dat dit mij stoorde, haar muziekkeuze was lastiger doch voorspelbaar natuurlijk bij een latina).
100 Euro gevraagd voor het geboekte half uurtje, mooi gegeven, en ik mocht mijn kleren uitdoen.
Na nog wat gerommel duwde ze me ineens op mijn rug en kroop ze op mij. Ik was bereid het voorafgaande geklungel te vergeven vermoedende dat er veel leuks zat aan te komen. Ze duwt haar borsten in mijn gezicht en laat mij haar tepels likken. Ik vraag of er dingen zijn die ik niet mag doen, en ze zei enkel vingeren. Spijtig, maar goed, te verwachten. Ze initieert zelf wat kussen met een zeer zuinige tong, en ik vraag me af waarom zij ermee begint als ze niet voluit wil gaan. Soit.
Vervolgens knielt ze naast mij op bed en pakt meneer de hoorn beet. 10 secondjes trekken en ze leunt naar voor om binnen een fractie van een seconde zich toch te bedenken en richting het nachtkastje te grijpen om een condoom te nemen. Ook spijtig, maar goed. Een dame heeft volledig het recht om alles safe te willen doen. Ik vraag haar of ze niet zonder doet maar helaas, "wondje in haar mond".
"Do you know how to deepthroat?"
- "Is extra service baby..."
Zucht.
Ze begint te zuigen, niet slecht, maar door het allang niet meer gewend zijn van een condoom ondervind ik wat moeite om hard te worden. Niet erg, het overkomt de beste, de zenuwen waren er ook, geen reden tot paniek. Ik vraag haar om op haar buik te gaan liggen zodat ik mezelf in parate staat kan krijgen met een zicht op haar kont. Dit duurt niet lang want het is nu eenmaal wel echt een lekker zicht. Ze speelt wat met zichzelf en kreunt wat, maar wel te overdreven naar mijn goesting. Ik vertel haar dat ik eerder GFE wil en niet zozeer PSE dus dat ze het niet zo hoeft te acteren voor mij. Ze lijkt wat op haar tenen getrapt maar we gaan verder.
Ik vraag of ik haar mag beginnen neuken als ik wil, en toen begon de echte miserie. Denkende dat de paar reviews waarin beweerd werd dat ze zeer vaak van condoom wisselt te relativeren vallen, heeft het op mij toch een averechts effect gehad. Eens de wissel gedaan is brengt ze wat glijmiddel aan en begeleidt me in haar poes. Ze is wel strak, dat wel, want ik geraak er niet moeiteloos in.
Enkele minuutjes in doggy, omgedraaid, beetje missio, maar de geest der goesting had de kamer reeds verlaten. Ik wil nog wat gepijpt worden en dat komt goed uit want "pussy hurts from all the fucking", ik had haar een paar keer op een pijnlijke manier geraakt, of niet, wie weet. Dit alles samen werkt natuurlijk allesbehalve stimulerend en bevordert de hardheid van de hoorn absoluut niet. Ik voel minuut per minuut mijn erectie wegkwijnen.
"Sorry baby, I try to give you the best service possible". Gewoon zeggen dat ik overduidelijk voor haar ongelegen kwam en ze totaal geen goesting had kon natuurlijk ook, maar dan was ze geen €100 rijker natuurlijk .
Uiteindelijk na in totaal 5 condoomwissels voorgesteld om mezelf klaar te trekken terwijl ik naar haar kont keek om vervolgens daarop klaar te komen.
Ik kon mezelf tot vandaag tot de gelukkigen rekenen die nog nooit echt een slechte ervaring gehad hebben met een DVP, al zijn mijn ervaringen beperkt in aantal, maar daar is dus een einde aan gekomen. Hopende dat ik het hiermee van mij af geschreven heb, wees gewaarschuwd.
Het kan perfect dat anderen haar wel op een goed moment hebben weten te strikken, maar ik paste precies echt niet in haar avondplanning, hoewel ik daar 10min na mijn eerste berichtje mocht aanmelden. Ze was ook zeer goed op de hoogte van ons berichten dus ik ga er wel van uit dat ik effectief met haar zat te smsen. Ikzelf ben een atletisch gebouwde dertiger die zich net voor de date grondig gedouched, getrimmed en geschoren had, dus qua hygiene zat het zeker goed. Ik kan me best wel inbeelden dat de goesting bij een DVP er ook niet echt is als er een oude stinkende dikzak op haar beddengoed zit. Mij werd ook geen douche of opfrissing aangeboden en misschien was dat wel het eerste signaal dat ze niet al te veel service wou bieden die avond, ook al was een wasje totaal niet nodig.
De echte fout ligt natuurlijk bij mij, want ik had het onmiddellijk moeten aftrappen toen ons Bianca bleef van krommenaas gebaren en ten volle bereid was om te doen alsof zij Sienna was om mij op haar bed te houden. Misschien had die mij wel de stoute en kinky seks kunnen geven die ik verwacht had, maar ik vermoed dat ze wel dezelfde modus operandi zullen hanteren.
Een zuurverdiende 100 armer, en geen cadeautje van de Sint, want ik ben duidelijk stout geweest.