Sjors Loper
Meubelstuk
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1120095-sidney
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Hongaarse Sidney ontvangt in een schoon maar bouwkundig afkeurbaar chalet (draden hang bloot en zonder kroonsteentje aan het plafond) onder de rook van Stroe. App contact ging vlot. Het is dame van de foto's en dan een paar jaar ouder en kilo's zwaarder, ik hou daar wel van, ieder zijn ding. Mooie stevige C cup borsten, puur natuur. Zit ook een leuk koppie op. Jammer dat ze tijdens intiem er maar wat bij ligt en haar hoofd opzij draait en de ogen sluit. Het daarom doggie afgemaakt. Zoenen staat niet bij de mogelijkheden en dat doet ze dan ook niet, behalve op de wang.
Ik had voor 3 kwartier betaald en er was daarom de mogelijkheid voor een "number two". Maar door de gevoelde afstandelijkheid had ik daar geen behoefte aan. Masseren doet ze prima maar zeker niet erotisch. Na 30 minuten was het dan ook klaar.
Ondanks het feit dat ze al 2 jaar in Nederland is spreekt ze alleen Engels en ook dat zeer beperkt. Communicatie op locatie is dus lastig.
Herhalingsgevaar? Misschien voor een vluggertje en om een paar lasdoppen te monteren. Ik moet er niet aan denken dat deze dame een optater krijgt. Maar wellicht dat een (jongere) medewandeaar die elektriciën/installateur is dat voor me wil doen.
Ik had voor 3 kwartier betaald en er was daarom de mogelijkheid voor een "number two". Maar door de gevoelde afstandelijkheid had ik daar geen behoefte aan. Masseren doet ze prima maar zeker niet erotisch. Na 30 minuten was het dan ook klaar.
Ondanks het feit dat ze al 2 jaar in Nederland is spreekt ze alleen Engels en ook dat zeer beperkt. Communicatie op locatie is dus lastig.
Herhalingsgevaar? Misschien voor een vluggertje en om een paar lasdoppen te monteren. Ik moet er niet aan denken dat deze dame een optater krijgt. Maar wellicht dat een (jongere) medewandeaar die elektriciën/installateur is dat voor me wil doen.