Shemales Hamburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn eerste keer in Hamburg, daar moet je toch een keer heen als je wandelaar bent, had ik voor mezelf bedacht. Als vrouwenwandelaar loop ik nu een aantal jaartjes mee, maar als shemalewandelaar nog maar vrij kort.

Ik was afgelopen week in de buurt van maandag tot en met donderdag. Op maandag direct voor de vorm maar even rondwandelen in de Herbertstrasse en in de laufhauser Pink Palace en Paradise point of sex. Ja, ik had mijn huiswerk van te voren wel gedaan. Het zal wel het tijdstip zijn, maandag om 18.30. Bijna geen hond te bekennen. In de Herbertstrasse 1 dame! In de laufhauser wel wat meer, maar vooral heel veel dichte deuren.

Dan maar door naar waar ik eigenlijk voor kwam. De TS'en in de Schmuckstrasse. Ondertussen was het 19.30. Vervelende jongens heb ik niet gezien, maar wat schmutzig ziet het er wel uit in de Smuckstrasse en in het pand. Er kijken een stuk of 6 uit het raam naar buiten en proberen je te wenken, dus maar naar binnen. Het is ook best lastig om een dame goed te zien en in te schatten van buiten als ze voor een raam staan. Eenmaal binnen gingen echter nauwelijks deuren open en heb je nog geen idee.

Behalve eerste verdieping rechts. Natalie uit Spanje. Ik kan niet anders zeggen dan een lekker ding. Aan de deur gaf ze al een tongzoen. Best vrouwelijk, mooie borsten, mooie kop, gespierde buik. Ze spreekt nauwelijks Duits of Engels, maar 50 euro afgesproken. Ik naar binnen. Dat heb ik geweten.

Haar gereedschap is niet heel klein, maar in mijn onervarenheid gelukkig ook niet groter dan een cm of 16. Eenmaal stijf probeert ze m helemaal in je mond te krijgen. Lukte me net niet helemaal. Ze heeft me nog in 2 standjes geneukt, dat was in het begin best pijnlijk maar daarna lekker. Ze is dus vooral actief, haar lul blijft keihard. Ben heerlijk klaargekomen, waarbij ze mijn sperma opving en direct mijn mond in duwde. Dat was ook nieuw voor mij maar wel geil. Al met al voor mij een mooie ervaring. Ook maar 50 euro betaald.

De 3 dagen daarop ben ik bij haar geweest, ik heb mijn best gedaan maar ik zag echt geen alternatief dat me aantrekkelijker leek. Heb 4 dagen achter elkaar 50 euro per keer betaald, en ze werd elke dag geiler. Ik heb haar geneukt, tongzoenen doet ze als een malle, en ze heeft mij steeds langer en geiler geneukt. De sessies werden ook steeds langer, ze was blijkbaar erg blij mij weer te zien en deed dus aan klantenbinding.

Ik kom voorlopig niet meer in Hamburg en dat is best jammer. Voor de rest vond ik het allemaal wat armoedig, geldklopperij en wat vergane glorie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan