Voormalig lid 14294
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- BDSM Klant dominant
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Soft SM
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 17
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/5570623-kyra
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen week bij deze dame langs geweest.
Wat een ervaring..
Als je ervaring hebt en "het" aan kunt, is zij het waard. Aangekomen werd ik goed ontvangen.
Het leek ongedwongen en ze leek er echt zin in te hebben (was ook geen betaalde afspraak).
Ze is wel echt dominant, ze dwingt je lekker om haar te zuigen en te likken. Zoent lekker en veel. Ze zuigt en likt zelf ook goed.
Ze heeft mij als eerste goed geneukt en daar heb ik van genoten. Ze heeft een soort strap-on geprobeerd, die was wel té groot voor mij
..
Verder een geile en lekkere ervaring. Als afsluiter meerdere keren gewisseld van top/bottom.
Ongeveer 1-1.5 uur zoet geweest..
Wat een ervaring..
Als je ervaring hebt en "het" aan kunt, is zij het waard. Aangekomen werd ik goed ontvangen.
Het leek ongedwongen en ze leek er echt zin in te hebben (was ook geen betaalde afspraak).
Ze is wel echt dominant, ze dwingt je lekker om haar te zuigen en te likken. Zoent lekker en veel. Ze zuigt en likt zelf ook goed.
Ze heeft mij als eerste goed geneukt en daar heb ik van genoten. Ze heeft een soort strap-on geprobeerd, die was wel té groot voor mij
Verder een geile en lekkere ervaring. Als afsluiter meerdere keren gewisseld van top/bottom.
Ongeveer 1-1.5 uur zoet geweest..