WHEM Shemale hoertje Paulina fake of echt ?(Heerhugowaard)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dje

Newbie
1
20/09/24
0
Via de online prostituee markplaats website: Kinky.nl, kwam ik op Whatsapp (WA) in contact met een sexy & geil maar "nog wel heel erg jong (22)" trans meisje.

Het viel mij gelijk al op dat de eerste paar gestuurde WA berichten niet ontvangen werden omdat ze maar 1 vinkje toonde.

Toen ik haar hierna belde met een nomale telefoon oproep kreeg ik - zonder over te gaan - gelijk de voicemail te horen.

Ik kreeg kort daarna een WA reply van Paulina waarin ze - zonder zelfs ook maar een "Hallo" - me meteen met haar prijslijst om me oren begon te slaan!

Uiteindelijk is het roch gelukt een sekaafspraak te maken bij haar thuis in Heerhugowaard (HHW).

Ik dus geknipt, geschoren en gedouched in de auto alvast een beetje haar kant op rijden richting HHW.

Ruim 10 minuten voor de afgesproken tijd dat ik bij Pauline zou zijn vroeg ik via WA of ze haar adres wilde sturen.

Maar toen kwam er een voor mijn gevoel niet veel goeds voorpellende radiostilte vanuit haar kant.

Ze reageerde gewoon nu ineens niet meer op mijn berichten en oproepen ?!

Na drie kwartier besloot ik mijn laatste poging te wagen en appte haar:

"Ben je met soms nog een klant bezig en nu nog niet beschikbaar?"

Waarop ze alleen maar onbegrijpelijk: "Ja", terug appte.

Op mijn vragen hoe laat ik prezies kon komen en wat haar adres is, antwoordde ze me schaamteloos zonder bliken of blozen dat haar klant ineens langer blijft ..

.. en dat ik doodleuk morgen maar weer eens moest terug komen om het opnieuw te proberen ?!

Je mag weten en je snapt het volgende zeker wel dat:

"I was not so very amused with this at all !!"

Heeft iemand haar weleens bezocht en/of kan iets meer over haar en haar sex service vertellen?

Kinky Advertentie Shemale Paulina

De ad ziet er prima uit en niets dat mij doet denken dat de ad fake is.

Dit soort praktijken zijn gewoonlijk onder DVPs. Maken vaak (drie)dubbele afspraken, omdat de kans zelf ook groot is dat klanten niet opkomen dagen. Ze hebben lak aan de tijd van klanten, zolang ze maar hun geld verdienen.

Lopen klagen erover bij de DVP zal ook nooit wat opleveren. Sorry ga je nooit krijgen en als je te lastig bent over de app, wordt je geblokkeerd, want er is blijkbaar geen tekort aan klanten.

Neem je verlies en misschien de volgende keer meer geluk.

Terug
Bovenaan Onderaan