Beffer1953
Wandelaar
- 39
- 06/06/22
- 24
Achter welk raam zit Dominique als ze er is. Nummer 12 heeft 3 ramen. Hoe kan ik haar herkennen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ze met haar haar slurf staat te slingeren zal je haar wel herkennenAchter welk raam zit Dominique als ze er is. Nummer 12 heeft 3 ramen. Hoe kan ik haar herkennen ?
Zie bericht #16 van dit topic.Achter welk raam zit Dominique als ze er is. Nummer 12 heeft 3 ramen. Hoe kan ik haar herkennen ?
Als je zegt verhuizen naar spanje is ze denk ik op pensioenDe laatste keer dat ik bij haar was -al een paar maanden geleden- vertelde ze dat ze naar Spanje zou verhuizen en dat het nog onduidelijk was hoe het met werken in Nederland zou gaan. (vergunningen en zo)
Ze was de afgelopen jaren al minder aanwezig en ik verwacht dat de kans klein is dat we haar in Amsterdam nog terug zien.
Ik heb ook niet het idee dat ze ooit iets online heeft gedaan. (zoals kinky.nl)
Wel jammer. Ze was goed in haar vak en ik heb het altijd fijn bij haar gehad.
Dit is een klote bericht......Ze is gestopt ik heb en vriendin van haar in Hamburg gezien en die zei dat ze in Spanje zit en geen goesting meer heeft om naar Amsterdam terug te komen spijtig
Och wie weet. Kan zo weer terugkomen.Dit is een klote bericht......
Laten we het hopen...Och wie weet. Kan zo weer terugkomen.
Ga jij zo lang zitten wachten?Laten we het hopen...
Ben al jaren niet meer in het Schipperskwartier geweest, maar is Antwerpen nog wat of is dat ook niks meer?Wallen kunnen we afschrijven. Dominique was de eerste shemale daar en daarna kwamen er meer waarvan er nog een paar zitten. Jammer genoeg geen nieuwe meer.
Kinky is echt een gok. Tenzij ze er al een tijdje zitten. Zag Bardelines uit Almere die er zeker goed uitziet. En ook Vera uit Rotterdam die ook wel betrouwbaar is als ik de recensies zo lees. Only fans heeft ook wel de boel wat verpest. De echt mooie zitten daar. Ook al adverteren ze op kinky.
Antwerpen is topBen al jaren niet meer in het Schipperskwartier geweest, maar is Antwerpen nog wat of is dat ook niks meer?
Ben al jaren niet meer in het Schipperskwartier geweest, maar is Antwerpen nog wat of is dat ook niks meer?
Zo kom je ook aan de €100+ voor een wip. Uiteindelijk betaal je dus dezelfde prijs als op de Wallen.Maar Antwerpen en Duisburg zijn echt de moeite wel waard mits je reistijd max 2u is.
Maar je kent fredje toch hij loert op die gratis wip, hij betaald alleen die benzine en biertjes.Zo kom je ook aan de €100+ voor een wip. Uiteindelijk betaal je dus dezelfde prijs als op de Wallen.
Dus je neukt op kosten van je werkgever?Ja benzine maakt voor mij niets uit. Ik heb een tankpas.
Ik ben de laatste tijd naar Hamburg geweest in de smuckstratse daar is en gebouw daar zitten allemaal latinas in alle kleuren geuren en maten het gebouw telt 5 verdiepingen op elk verdiep zitten ongeveer 8 transen 50 euro en geen gezaag dat is achter de reepabhan het is wel ver rijden