WHEM Shemale Camilla - coco prive in Duiven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er geweest voor kennismaking .. ze is niet actief, maar op zich wel knap! Lange dame, wil volgens mij goed anaal genomen worden. Ik wilde ook een trans die actief was dus ben weggegaan ;)
 
Ben er geweest voor kennismaking .. ze is niet actief, maar op zich wel knap! Lange dame, wil volgens mij goed anaal genomen worden. Ik wilde ook een trans die actief was dus ben weggegaan ;)
Het lijkt erop dat ze nu bij Amersfoort Privé werkt: https://www.privehuisamersfoort.nl/agenda/ Ze staat voor vandaag in de agenda.

Kun je misschien omschrijven hoe ze eruitziet (kleur haar, postuur, tieten etc.)?
 
Dank voor de omschrijving. Ik ben zelf gister maar naar Amersfoort Privé gegaan om haar te zien. Je omschrijving klopt goed. Ze is inderdaad behoorlijk lang en slank en heel vrouwelijk. Ik heb haar gevraagd of ze bottom is en dat is ze. Voor anaal bij haar betaal je wel €50 extra, dus €130 voor een half uur.

Helaas heb ik daarna de fout gemaakt om met Alina in zee te gaan. Dat was weggegooid geld. Ik zal hier nog een recensie plaatsen onder het mom van 'take one for the team'🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan