DanTheMan1
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://leidenprive.nl/dames/sheila/
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Aantal weken terug naar Leiden gereden zonder afspraak en met wat geld op zak. 3 meiden hadden zich 1 voor 1 voorgesteld. 1e en 2e waren oost Europese dames denk ik en kwamen afstandelijk over. 3e dame Sheila lachte naar mij en ik kreeg een warm gevoel en dus voor haar gegaan.
Hier heb ik geen spijt van gehad. Sheila komt uit Suriname en heeft een karamel kleurtje. We hadden eerst gedoucht daarna in bed de extra's besproken en vervolgens ertegenaan gegaan.
Tussendoor gaf ze mij een massage waar ze met haar vingers beetje op mijn sterretje wreef en ballen. Dat maakte mij weer hard en we gingen voor ronde 2. Meerdere posities gedaan.
Ze babbelt lekker en is ook sinds kort in de business zegt ze maar neuken kan ze wel en dat ervaar je ook.
Ze is zeker voor herhalingsvatbaar.
Hier heb ik geen spijt van gehad. Sheila komt uit Suriname en heeft een karamel kleurtje. We hadden eerst gedoucht daarna in bed de extra's besproken en vervolgens ertegenaan gegaan.
Tussendoor gaf ze mij een massage waar ze met haar vingers beetje op mijn sterretje wreef en ballen. Dat maakte mij weer hard en we gingen voor ronde 2. Meerdere posities gedaan.
Ze babbelt lekker en is ook sinds kort in de business zegt ze maar neuken kan ze wel en dat ervaar je ook.
Ze is zeker voor herhalingsvatbaar.