Recensie Sheila, Beersel/Ruisbroek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CheatedOn

Wandelaar
32
12/01/22
15
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sheila-hot-baby-curvy.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren toch eens op goed geluk een bezoek gebracht aan deze dame, met de nodige argwaan op dit soort profielen....maar...

ik ben nogal een bbw lover en was zeker niet teleurgesteld, de foto's zijn juist maar verder zou ik toch wel zeggen dat het geen 70kg zoals op haar profiel staat maar eerder 100kg of meer , voor mij goed

Vriendelijke dame, douchen kan of aàn de wasbak
haar engels is niet super maar was er dan ook niet om te praten
Na afrekenen kon het beginnen met timer van 20min op gsm

Ze heeft prachtige grote borsten waar je lekker mag mee spelen , kleine kusjes op de mond kreeg ik, meer wou ik niet
Me op bed gelegd en een goede pijpbeurt gekregen pzc, nat en diep,tss haar borsten gestoken heb graag zonder gebruik van de handen , dat deed ze dan ook,

Toen overgegaan naar zij on top mc met dat zicht op die borsten en terwijl mee spelen ,mijn gezicht ertussen amai plezant
Verder nog doggy met beetje licht gespank op die llekkere kont ,wat ze toeliet en mocht wel stevig doordoen alsook geeindigd in missio waar ik nog altijd met haar borsten speelde en het dan niet meer kon houden

voor mij dus een leuke tijd

Ze heeft tongzoenen in haar menu …afgaande op de wat je "kleine kusjes op de mond" noemt denk je dat daar meer in zat …een diep rondje tongen bvb?
Is het een klokkijkster …met haar timer?
Voor een uur zou dat 180€ zijn dan ? Of hoe zit dat?

Terug
Bovenaan Onderaan