Recensie Shayla TS, Geleenstraat 130 k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

baspijp

Newbie
5
07/11/21
11
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Shayla geweest. Hele prettige dame. Was mijn eerste keer bij een Shemale en was wat zenuwachtig. Maar ze is makkelijk in omgang en spreekt redelijk Nederlands. Kamer was ook schoon. Ze heeft lekker lichaam met grote stevige borsten. Volle ronde kont en een pik die vrijwel hele tijd stijf was. Ze heeft me keihard maar lekker geneukt terwijl ze me masseerde. Ook heeft ze me diep in mijn keel geneukt. Soms even heftig maar wel wat ik wilde. Ik kom graag nog eens terug.

Intiem
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
ca 20cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen week toch ook bij haar geweest. Engels kan ze een klein beetje. Duits ook. Is van oorsprong Argentijns. Ik spreek 4 talen en een beetje Spaans, dus we kwamen er wel uit. Was bang dat ze te groot en te actief was, althans voor mijn voorkeur. Ze kletst lekker en is vol humor. Maar daar kwam ik niet helemaal voor :) . Een ding is zeker, ze weet wat ze doet en wat ze wil dat je doet. Grote staaf diep in mijn keel gehad. That was a first. Daarna goed gesmeerd en diep in me gekregen. Rustig maar ook hard. Dat is dan beslist niet de laatste keer. Shayla, I will be back.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan