Recensie Sharon, Rotterdam 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sharon is voor mij een vast adres. Ik ben er denk ik al meer dan 10 keer geweest.

Prijs is zeer zedelijk (120 voor 1 uur), rekent geen bijkomende kosten. Masseert goed en neemt ruim de tijd voor het intieme deel. Ze is vriendelijk, spreekt goed Nederlands en laat je echt op je gemak voelen.

Vaak als ik kom, is het niet eens zo zeer om aan mijn trekken te komen, maar echt puur voor de ontspanning! Ik merk dat als ik daar vertrek, ik mezelf echt helemaal zen voel.

Voordat ik bij Sharon kwam heb ik ook andere erotische massage salons geprobeerd. Meestal waren die het voor mij toch eigenlijk "net niet". De massages waren altijd matig, het intieme deel werd in 5 minuten afgewerkt. Ik kan wat dat betreft ook beamen dat Sharon echt goed is in haar vak.

Over de leeftijd durf ik niets met zekerheid te zeggen, ze oogt zeker geen 25, maar ik vind haar ook niet oud overkomen (ik hoor sommigen zeggen dat ze al 20 jaar in het vak zit?).

De doucheruimte is niet optimaal en het is moeilijk om warm water te krijgen.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4569947-sharon#photos
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden ben ik bij Sharon langsgeweest. Zoals anderen al gezegd hebben weegt ze inderdaad iets meer dan op de foto's doet lijken maar ze ziet er naar mijn mening goed uit

Voordat we begonnen heb ik mij kunnen opfrissen in de badkamer, na de betaling afgerond te hebben mocht ik op bed liggen voor een massage. Ik ben iemand die stevige Thaise massages gewend is, haar massage met de handen viel bij mij niet echt in de smaak maar het was een mooie opwarming voor wat erna kwam. Ze begon later met haar borsten tegen mijn rug aan te masseren en dat was heerlijk.

Hierna begon ze met pussy sliden in meerdere standjes, dit was wel echt het hoogtepunt van de afspraak.

Hierna deed ze een condoom om en begon ze te pijpen, jammer van het condoom maar ik had er niets van gezegd. Hierna in een paar standjes intiem en daarna in het condoom klaargekomen in missionaris.

Al met al een prima dame om te bezoeken.

Een tijdje geleden ben ik bij Sharon langsgeweest. Zoals anderen al gezegd hebben weegt ze inderdaad iets meer dan op de foto's doet lijken maar ze ziet er naar mijn mening goed uit

Voordat we begonnen heb ik mij kunnen opfrissen in de badkamer, na de betaling afgerond te hebben mocht ik op bed liggen voor een massage. Ik ben iemand die stevige Thaise massages gewend is, haar massage met de handen viel bij mij niet echt in de smaak maar het was een mooie opwarming voor wat erna kwam. Ze begon later met haar borsten tegen mijn rug aan te masseren en dat was heerlijk.

Hierna begon ze met pussy sliden in meerdere standjes, dit was wel echt het hoogtepunt van de afspraak.

Hierna deed ze een condoom om en begon ze te pijpen, jammer van het condoom maar ik had er niets van gezegd. Hierna in een paar standjes intiem en daarna in het condoom klaargekomen in missionaris.

Al met al een prima dame om te bezoeken.
Ja helaas pijpt ze niet zonder condoom, en dat pussygliden is echt zo geil dat je soms denkt , hij glijd er in maar nee hoor dat doet ze echt niet. En probeer het ook niet want krijg je ruzie en ben je niet meer welkom. (Heb nooit geprobeerd hoor , maar wel is gevraagd of sommige mannen het proberen, en haar antwoord was dus , dat ze dan niet meer welkom zijn en je gewoon geblockt word)

Terug
Bovenaan Onderaan