Recensie Sharon, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sharon-510/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een afspraak gemaakt met Sharon. T was lang geleden en een fijn weerzien. Terwijl we zaten te praten(en wensen kenbaar maken + afrekenen) liet ze me al dan niet per ongeluk al iets zien terwijl ze recht tegenover me zat in de zetel,een rode slipđź‘€. Natuurlijk zag ze me kijken. Vind je mooi wat je ziet vroeg ze? Waarop ze rechtstond en me even aan haar slip liet ruiken,ze nam een klaarstaand glas trok haar slip opzij en plaste daar een kleine scheut in terwijl ik er op stond te kijken. Dat bracht ze naar m'n mond,mondje open zei ze en liet het me opdrinken terwijl ze me aankeek,en herhaalde dat nog eens. Dat vind je leuk he..., wacht maar,ga nu neerliggen, wat ik snel deed. Toen kwam ze boven m'n hoofd staan en liet me onder haar kleed kijken.
Na een tijdje trok ze haar kleed uit en ging ze langzaam op m'n gezicht zitten,welliswaar met slip aan, maar de haartjes piepen er uit aan de zijkanten,ik snoof haar geur op...,ze trok toen ook even haar slipje opzij om me plagend een klein beetje in m'n mond te plassen en daarna gingen we naar de badkamer waar ze m'n mond volledig volplaste. Ik hield het niet lang vol. Voor mij een super geslaagde date,mijn wensen werden vervuld. Goed en duidelijk afspreken met elkaar en niet verlegen zijn.

Herhalingsgevaar 200%.

Laatst bewerkt:
een intelligente dame, het is een genoegen om haar gewoon naakt te aanschouwen, prachtig lichaam, knap gezicht, zinvolle gesprekken, de golden shower zelf is zalig en ze houdt rekening met je wensen. Er is helemaal geen tijdsdruk, en ze geeft je een veilig gevoel

Terug
Bovenaan Onderaan