- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Bare seks
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sharon-pure-fire-and-passion.html
- Totale kosten (in euro)
- 140
Was vorige donderdag in de buurt van Leuven en had tijdens het werk enkele prachtige donkere dames tegen gekomen, ik stond enorm geil hierdoor. Na het werk even nazicht gedaan op redlights en kwam Sharon tegen, telefonisch afspraak gemaakt en kon direct langskomen. Sharon deed open in een doorzichtig nachtjurkje waar haar mooie borsten mooi in uit kwamen. Op de site staat size B maar maak daar size D maar van. 140 € voor 1 uur afgerekend en dan samen onder de douche. Je word helemaal gewassen op een erotische manier waar je haar overal mag aanraken. Naar de slaapkamer waar ze je eerst wat masseert (vooral de voorkant) ze glijdt met haar lichaam over jou met de nodige (tong)zoenen.
Een paar keer ging mijn soldaat bij haar naar binnen zonder enige protectie, sharon bleek dit niet erg te vinden ze ging zelfs een paar keer op en neer.
Na een tijd toch maar een condoom aangedaan en haar een eerste keer missio genomen, Sharon kan haar kutje lekker om je lul spannen wat resulteerde in een eerste zaadlozing.
Dan al vrijend terug op krachten gekomen, haar even lekker gebeft wat ze wel kon waarderen een klein squirtje kwam er zelf aan te pas.
condoom nr. 2 en haar langs achter genomen, eerst in de poes daarna nog even in de poep.
Nadien terug onder de douche en terug naar huis, toen ik buiten kwam zag ik dat ik bijna 1.5 uur was binnen geweest. Volgende keer dat ik nog eens in het leuvense ben zal ik haar zeker nog eens bezoeken .
Een paar keer ging mijn soldaat bij haar naar binnen zonder enige protectie, sharon bleek dit niet erg te vinden ze ging zelfs een paar keer op en neer.
Na een tijd toch maar een condoom aangedaan en haar een eerste keer missio genomen, Sharon kan haar kutje lekker om je lul spannen wat resulteerde in een eerste zaadlozing.
Dan al vrijend terug op krachten gekomen, haar even lekker gebeft wat ze wel kon waarderen een klein squirtje kwam er zelf aan te pas.
condoom nr. 2 en haar langs achter genomen, eerst in de poes daarna nog even in de poep.
Nadien terug onder de douche en terug naar huis, toen ik buiten kwam zag ik dat ik bijna 1.5 uur was binnen geweest. Volgende keer dat ik nog eens in het leuvense ben zal ik haar zeker nog eens bezoeken .