Recensie SEY ANA NOE PRIVE (Kortrijk) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Extra Life

Newbie
23
26/12/22
21
9
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sey-ana-noe-prive.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Net terug van een bezoek aan Sey Ana Noe in Kortrijk. Daar ga ik NOOOOOOOIT meer terug. Wat een teleurstelling. De ontvangst was diep onder het vriespunt. Wat ze probeerde was dik tegen haar zin en kijken mocht, aankomen niet. Geprobeerd haar borsten aan te raken, maar ze trok haar weg. Strelen mocht eveneens niet. Uurtje gevraagd, na 20 minuten zelf stopgezet wegens grote flop. Dan maar naar de bassin gevraagd en die was toch zo eerlijk om de helft van mijn geld terug te geven. Dit had ik nog nooit tegen gekomen. Sey Ana Noe zou ik omschrijven als een Norse, koele dame, waar je NIET mag aankomen en die tegen haar zin probeert de klant te pijpen. Met deze ingesteldheid is er niets van fun aan. Daarvan raak je allesbehalve opgewonden. Ook intiem verloopt op zelfde wijze, waardoor opgewonden raken er niet bij is. Ik raad niemand aan die dame te bezoeken. Is op appartementje op de derde verdieping waar drie vrouwen woonachtig zijn. De dame in kwestie spreekt ook zo goed niets tijdens het bezoek. Ze begrijpt geen Nederlands, Engels, Duits. Dus wees gewaarschuwd!!!!

Terug
Bovenaan Onderaan