- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-vale-4.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag bij dit meisje geweest
Ze ontvangt met 2 andere meisjes (maar die waren totaal mijn stijl niet: mollig en vol tatoes) in een rijhuisje in Gent. De straat op zich is gemakkelijk te vinden, het huisje zelf bevindt zich in een inham in deze straat. Ze lijkt niet 100% op de foto's op RL, maar dat is niet erg want in het echt is ze nog knapper. Vooral voor wie van jong en slank houdt is dit een toppertje om naar te kijken. Het huis zelf is karig ingericht; je moet langs een smalle trap naar boven. Met mijn postuur vreesde ik even dat ik ging blijven steken. Eens in de kamer doet ze de dingen die afgesproken zijn en ze doet het rustig en goed. Voor de prijs die je hier moet betalen krijg je een goede service van een heel knap meisje. Enige nadeel: men begrijpt daar quasi geen woord Engels. Wat me ook vreemd overkwam, was dat ze in een schriftje noteert wat er gebeurt en hoeveel er betaald is. Zo weet ik dat de klant voor mij extra heeft bijbetaald voor een pijpbeurt zonder condoom. Gelukkig staan er geen namen bij...
Ze zei (als we elkaar goed begrepen hebben tenminste) dat ze hier een drietal maanden blijft.
Sexy Daniela
Hey schat, ik hoop je snel bij mij thuis te zien, ik zal je de beste seks van je leven geven, ik kan teder maar ook wild zijn, ik kan je
www.redlights.be
Ze zei (als we elkaar goed begrepen hebben tenminste) dat ze hier een drietal maanden blijft.