- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/latina-hot-end-pretty.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
door de zoveelste teleurstelling van mylla gorgeous besloten om iemand anders te bezoeken, nu ik toch al in Antwerpen was. Had het weer afgezegd op laatste moment.
ik ben deze sexy red tegen gekomen, ondanks geen recensie toch risico genomen om te bezoeken. Ze reageerde snel en vriendelijk, mogelijkheden besproken en afspraak gemaakt.
de fotos zijn wat glamour en filter op redlights, maar in het echt ziet ze ontzetten goed uit, mooie volle lippen en een lekkere ass.
Ze is niet zo groot geschapen, maar dat vind ik niet erg, ze kon hem goed hard houden en kon lang doorstoten.
Was een positieve ervaring en ga haar zeker weer bezoeken als ik weer behoefte hebt.
ik ben deze sexy red tegen gekomen, ondanks geen recensie toch risico genomen om te bezoeken. Ze reageerde snel en vriendelijk, mogelijkheden besproken en afspraak gemaakt.
de fotos zijn wat glamour en filter op redlights, maar in het echt ziet ze ontzetten goed uit, mooie volle lippen en een lekkere ass.
Ze is niet zo groot geschapen, maar dat vind ik niet erg, ze kon hem goed hard houden en kon lang doorstoten.
Was een positieve ervaring en ga haar zeker weer bezoeken als ik weer behoefte hebt.