Sexcinema

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Antwerpen op de Brouwersvliet is er een sexcinema, heb ik gezien.
Graag wat info...
De bios is klein en intiem. Het is een kleine zaal boven een seksshop. De drie rijen stoelen staan zo dicht op elkaar dat je moeite hebt je benen te strekken. Dus broek op de enkels is nog een hele toer. Als je houdt van een meer intieme beleving met anderen (ik heb er bezoekersaantallen meegemaakt van 0 - 3) is het een prettige, maar nogal warme bios. Of het ook heet wordt bepaal je zelf natuurlijk ;). Om de hoek is het Eilandje, met fijne terrassen en het MAS-museum.
 
De bios is klein en intiem. Het is een kleine zaal boven een seksshop. De drie rijen stoelen staan zo dicht op elkaar dat je moeite hebt je benen te strekken. Dus broek op de enkels is nog een hele toer. Als je houdt van een meer intieme beleving met anderen (ik heb er bezoekersaantallen meegemaakt van 0 - 3) is het een prettige, maar nogal warme bios. Of het ook heet wordt bepaal je zelf natuurlijk ;). Om de hoek is het Eilandje, met fijne terrassen en het MAS-museum.
En in het Schipperskwartier zelf, tussen de hoeren, zou er ook een zaaltje zijn achter een sexshop. Klopt dat en weet je daar meer over?
Begin september ga ik eens wat wandelen daar en ik ben graag goed voorbereid. (om niet te veel tijd te verliezen)
Ik heb er nu al zin in.
Alvast bedankt
 
In het algemeen: als je naar een cinema gaat met niet al te hoge verwachtingen, dan hoeft het niet teleurstellend te zijn.
Het aantal aanwezige mannen zal altijd groter zijn dan de vrouwen.
 
In het algemeen: als je naar een cinema gaat met niet al te hoge verwachtingen, dan hoeft het niet teleurstellend te zijn.
Het aantal aanwezige mannen zal altijd groter zijn dan de vrouwen.
Ik denk dat in de overgrote meerderheid van de sexcinema's voornamelijk mannen te vinden zijn die je dan ook nog eens ongevraagd komen lastigvallen. Daarom dat ik ook al hééééél lang niet meer naar een sexcinema geweest ben. Voor mij a.u.b. geen mannen om me te laten bepotelen. Vrouwen en koppels waren er destijds ook al een eerder grote uitzondering.
Ik heb van meerdere koppels gehoord dat het nu in de meeste sexcinema's inderdaad de bi- en homo mannen zijn die het publiek uitmaken. En dat het overgrote deel van hen geen fatsoen meer kent en ongevraagd handtastelijk worden of nog erger.
 
Laatst bewerkt:
. Vrouwen en koppels waren er destijds ook al een eerder grote uitzondering.
Het hangt er ook een beetje van af hoe ze een bezoek willen laten verlopen. Sommigen kondigen hun voorgenomen bezoek aan, wetende dat er dan veel tot zeer veel mannen aanwezig zullen zijn. Andere vrouwen en koppels komen juist onaangekondigd, omdat het ze anders té druk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan