Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie seks poppen zijn een goed wapen tegen de hoge prijzen, als iedereen hier nou eens van die poppen koopt dan weet ik zeker dat de prijzen omlaag gaan. Slechte service zul je ook niet krijgen dat scheelt je ook teleurstellingen, ik zeg kopen en tel uit je besparing.
Dan ken je mij nog niet ik laat die kreng gewoon naakt hoor. Ze kan klagen wat ze wil nieuwe lingerie krijgt ze van mij niet zelfs niet in de winter, en de verwarming blijft ook uit.Maar als je verslaagd wordt aan sex dolls te kopen dan is het een dure hobby. Al meer dan 12500 euro aan sexdolls betaald. Plus een hele hoop pruiken, vele vele kleedjes en lingerie. Ik ben verslaafd aan geld uit te geven voor love dolls en af en toe een echte dvp ertussen. Vrouwen en love dolls zijn me leven. Waarom zoveel geld, ik houd van avontuur, van verschillende lichamen, ook met love dolls. En voor toneel te spelen heb je meerdere modellen nodig.
Die van jou gaat dat gewoon lekker vinden!Dan ken je mij nog niet ik laat die kreng gewoon naakt hoor. Ze kan klagen wat ze wil nieuwe lingerie krijgt ze van mij niet zelfs niet in de winter, en de verwarming blijft ook uit.
Dan ken je mij nog niet ik laat die kreng gewoon naakt hoor. Ze kan klagen wat ze wil nieuwe lingerie krijgt ze van mij niet zelfs niet in de winter, en de verwarming blijft ook uit.
Ik ben normaal (tenminste ik meen van wel en een bevriende psychiater vindt dat ook) en ik verklaar je niet zot!Een normaal mens gaat me compleet zot verklaren
Als iemand er tijdens zijn leven over in zou zitten wat men na diens dood zou vinden, dan heeft diegene een onnodig stressvol bestaan.Je zult maar komen te overlijden en je nabestaanden komen er achter dat je een poppen liefhebber bent. Het voordeel is dat je ze geen uitleg meer hoeft te geven dat scheelt.
Je zei dat beiden de dvp voor even met wat fantasie als "geliefde" zien, ik maakte daar gemakshalve vriendinnetje van, maar ok, geliefde dan.Klopt, dat beweer ik ook niet ;-) Ik zeg:
In de Verenigde Staten werd in de jaren negentig de allereerste 'reborn' geboren: een hyperrealistische babypop, al dan niet compleet met 'hartslag' en iets wat klinkt als een ademhaling. Sindsdien veroverde de reborn de wereld: van Parijs tot aan Moskou en van Zuid-Afrika tot aan Taiwan - de aantrekkingskracht van een pasgeborene is universeel.
Zo'n nepbaby, die tot 20 duizend dollar kan kosten, is niet te koop: een reborn 'adopteer' je, zo heet het. De (voornamelijk) vrouwen die zo'n kleintje verwelkomen, zullen zich erover ontfermen. De Franse fotograaf Didier Bizet legde van dichtbij vast hoe intiem dat eruit kan zien.
Zoals bij de Britse Amanda, die nu al zo'n twee jaar elke avond met haar 'zoon' A.J. in slaap valt. 'Jarenlang worstelde Amanda met een depressie, de baby werkt voor haar als therapie', ontdekte Bizet. 'Voor Amanda biedt de reborn een andere oplossing dan medicijnen.' Andere vrouwen zag hij hun reborn trots uit wandelen nemen in een draagdoek of kinderwagen, soms vergezeld van man en echte kinderen.
Ergens vorig jaar of het jaar daarvoor las ik een mooie roman over een robot die werd gekocht als gezelschap voor een kind dat een slechte gezondheid had. Het eindigde ermee dat de robot, of wat er van over was, jaren later op een soort 'autokerkhof' voor dergelijke dingen stond en kalm alles bleef observeren tot "het licht" van binnen echt uit ging en er geen zelfbewustzijn meer in zat. Helaas ben ik de titel vergeten.Dat de love doll in men ogen keek, waar moeten wij ooit naartoe als jij er niet meer bent. Zo eindigde de droom.
Ik heb vroeger zelfs iemand geweten die rondreed (pop zat in een rolstoel) met zulke pop erin Hij was gekleed zelf met rokje , en het was niet op een of andere carnaval stoet !Ik zou het niet als verboden beschouwen. Men kan een modefoto met manequin pop maken waar men wil. Niemand gaat tussen de benen kijken onder de kledij.
Nee, zelfs zonder kleren waarschijnlijk niet.foto's maken van je sexdoll (met kleren aan) in het openbaar is dat strafbaar? Strafbaar voor zedenfeiten?
Ik denk niet dat ordinair het goede woord is. Ze vinden het wellicht eerder...., speciaal. Misschien zelfs aanstootgevend, maar dat is hun probleem.Maar de platte maatschappij kan het gewoon als ordinair beschouwen.
Stomme vraag maar toch doen: foto's maken van je sexdoll (met kleren aan) in het openbaar is dat strafbaar? Strafbaar voor zedenfeiten? Ik bedoel een deftig aangeklede sexdoll. Eigenlijk is het kunst. Maar de platte maatschappij kan het gewoon als ordinair beschouwen. Stel een afgelegen plaats, waar dan toevallig die ene wandelaar of fietser voorbij komt en er mee naar de politie stapt. Voor de echte liefhebber van love dolls, leeft zo'n doll in zijn hoofd als mens. Dat kan alleen een echte liefhebber ervaren. De buitenwereld die hier niet om geeft beschouwt het totaal anders. Gelukkig bestaan er zoveel mogelijkheden om digitaal foto's te combineren met achtergronden en love dolls overal ter wereld op vakantie laten gaan is geen probleem. Maar eens echt buiten de deur is nog anders.
Stomme vraag maar toch doen: foto's maken van je sexdoll (met kleren aan) in het openbaar is dat strafbaar? Strafbaar voor zedenfeiten? Ik bedoel een deftig aangeklede sexdoll. Eigenlijk is het kunst. Maar de platte maatschappij kan het gewoon als ordinair beschouwen. Stel een afgelegen plaats, waar dan toevallig die ene wandelaar of fietser voorbij komt en er mee naar de politie stapt. Voor de echte liefhebber van love dolls, leeft zo'n doll in zijn hoofd als mens. Dat kan alleen een echte liefhebber ervaren. De buitenwereld die hier niet om geeft beschouwt het totaal anders. Gelukkig bestaan er zoveel mogelijkheden om digitaal foto's te combineren met achtergronden en love dolls overal ter wereld op vakantie laten gaan is geen probleem. Maar eens echt buiten de deur is nog anders.
Jij bent bikkelhard, arme poppenDan ken je mij nog niet ik laat die kreng gewoon naakt hoor. Ze kan klagen wat ze wil nieuwe lingerie krijgt ze van mij niet zelfs niet in de winter, en de verwarming blijft ook uit.
Maar de platte maatschappij kan het gewoon als ordinair beschouwen.