Sex dolls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel erg lage prijzen lijkt me..

Zo'n hele pop lijkt me nogal onhandig maar ik heb zelf wel een kleiner model die je gewoon neer kan leggen zonder dat het wegschuift en dan ertegenaan kan.
Kan het exacte model niet vinden maar het is ongeveer zoiets:
https://www.bol.com/nl/nl/p/masturb...w.viWzeLUMQtoS975x7SJFmQ_0_12.19.ProductTitle

Is toch een andere ervaring dan wanneer je zelf aan de slag gaat met je rechterhand, geeft iets meer voldoening omdat je ook een beetje die fysieke moeheid ervan krijgt die bij een dame ook optreed na een tijdje flink pompen. Maar het is niet iets wat ik elke dag doe, moet wel de stemming ernaar zijn.

Ik had er ook een aangeschaft (Zelex) maar ik heb er wat gemengde gevoelens over.
Het is meer leuk als een soort gezelschap en om aan te kleden en zo, want voor sex is het allemaal nogal onhandig, na een paar keer geprobeerd te hebben heb ik het maar zo'n beetje opgegeven.
Het ding weegt ook ruim 40kg dus in het begin kreeg ik de doos niet eens de trap op.😯
Het kost kracht om de ledematen te verzetten (gaat na een tijdje wel soepeler) en je moet opletten wat je doet, want de fijnere dingen zoals vingerkootjes zijn gevoelig voor breuk.
Verder ziet het er wel prachtig afgewerkt uit.
Maar wat ik het meest irritant vind is dat het siliconenspul afgeeft, misschien is dit bij de TPE poppen anders, geen idee. Je voelt dan zo'n teflon-achtig laagje op je handen, als je er dan wat shampoo ofzo op doet glijdt het er zo af, echt ergerlijk.🫤

Wel erg lage prijzen lijkt me..
Domein is anoniem geregistreerd.
Geen KvK, bezoekadres, privacy verklaring of algemene voorwaarden.
Ik vermoed dropshipping uit China.
Slecht vertaald ook "save 400 euro" wordt redden 400 euro"

Bij andere shops kun je dezelfde poppen helemaal naar wens laten maken. Kleur haar, ogen wel/ geen schaamhaar, tot aan de vulling van de borsten toe. O ja, of ze wel of niet kan praten.
Hier is het maar de vraag wat je krijgt.

Terug
Bovenaan Onderaan