Recensie Serena, Amersfoort Privé 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leo1981

Newbie
13
17/11/22
7
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6018846-serena
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Serena geweest en dat is erg goed bevallen! Hou je van jong, slank, klein en donker dan zou ik zeker een keer naar haar gaan. Heerlijk slank en strak lichaam, lekkere billen en mooi borsten. Heb 30 euro extra betaald voor tongzoenen. Helaas maar kort geneukt, maar daarna nog een tijdje gepraat en geknuffeld. Kortom, prachtige dame, erg lief en ze heeft een hele mooie glimlach. 8 juli vertrekt ze weer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6018846-serena#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week een bezoek gebracht aan Amersfoort. Op de website stonden dat er veel dames aanwezig waren dus ik besloot om eens geen afspraak van te voren te maken en mij te laten verassen met de voorstelronde. Er waren ook echt een stuk of 7 dames aanwezig die zich aan mij voorstelde en hoewel de keuze lastig was sprong Serena er toch echt boven uit. Een schitterende jonge vrouw met een lieve lach, dan ben ik snel verkocht.

Eenmaal op de kamer elkaar goed voorgesteld en ze spreekt goed Engels. Na een snelle douche op het bed beland en dat was gewoon genieten. Ze liet er geen gras over groeien en had binnen notime de condoom eromheen en het feest was begonnen. Zeker toen ze er boven op ging zitten en mij bereed als een ervaren amazone, wat een fantastisch uitzicht! Daarna nog een paar standjes intiem genoten met Serena om met doggystyle een lekker hoogtepunt te bereiken. Daarna even uitgerust met Serena naast me en weer even snel gedoucht.

Eerste keer geen extra's afgesproken en daar vroeg ze ook niet om, maar wie weet als er een volgende keer komt! Serena is een hele knappe meid, maar ook gewoon aardig en sociaal!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/serena/
Totale kosten (in euro)
120,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Serena al een tijdje op het oog en had nu eindelijk tijd. Ze is heel vriendelijk en rustig. Ze weet wat ze doet en alles was prima. Ik hoop dat deze juweel langer blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan