Seraing, Rue Philippe de Marnix

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren een afspraak gemaakt bij deze dame in Luik:


Had via Google translate wat contact gehad in het Frans met haar en de prijs was in orde 50 euro vluggertje 80 euro half uur.
Ik dacht daar kun je weleens een kijkje voor nemen goede leeftijd, lekker klein, grote borsten why not.
Ik had natuurlijk al niet verwacht in Yab Yum ontvangen te worden, maar de omgeving waar deze dame in ontvangt was mij zelfs te veel en ik ben op wat plaatsen geweest de afgelopen 20 jaar.

Jambers had er denk ik een aflevering aan kunnen wijden, er was geen bed wat vettige matras achtige dingen op de grond waar de daad dan zou moeten gebeuren.
Het was er gewoon smerig het beste te vergelijken met een crackpand wat je weleens in die Amerikaanse series ziet gewoon 1 grote rotzooi.
Ik heb me bedacht ben even naar de wc gegaan op de badkamer die bijna nog te smerig was om in te pissen.
En heb voor het eerst ik ben mijn geld in de auto vergeten truc toegepast om haar nummer te blokkeren en hard weg te rijden.

Maja je bent dan toch een half uur onderweg geweest en geil, dus ik ben maar naar Seraing gereden.
Het was omstreeks 20:30 de auto maar gewoon geparkeerd iedere keer file rijden had ik ook geen zin in en de straat een paar keer op en neer gelopen.

Nou ja heel eerlijk ook hier viel het me wat tegen de bezetting is meestal al niet vol met stunners maar nu in het paasweekend was het helemaal niet veel.
Uiteindelijk voor een enorm opgespoten Colombiaanse gekozen, een en al silliconen en botox.
Maar goed de service was voor de ramen redelijk en voor 50 euro was alsnog de druk van de ketel. Maar voorlopig zullen ze me wel weer even niet zien in Seraing.
 
Weet iemand die recent nog in Seraing geweest is of er inmiddels weer een of meerdere Trans dames werkzaam zijn mag ook via pb.
Michelle zie ik bijna altijd tijdens mijn ochtendlijke passages.

 
Gisteren mede n.a.v. dit topic nog eens in Seraing geweest het is met Aachen de enige raamzone die minder als een uur rijden is voor mij.
Ik moet zeggen voor een dagshift zaten er tussen 13:00 en 14:15 af en toe best leuke dames tussen.
Schijnbaar is het beste niet tot rond 14:00 te wachten want dan begint er een shiftwissel.
De dames komen en gaan wel vrij snel dus als je iets ziet wat je graag wil hebben niet te lang wachten je keuze te maken, anders zijn ze zo ook weer een tijdje verdwenen maar dat is in meerdere raamzones.
 
Hoerige dames genoeg maar het is een raamzone het hangt allemaal af van geluk.
Werkt de dame die jij zoekt rond die tijd en op die dag, zijn ze niet weer voor weken of langer terug naar hun thuis.
En ook niet onbelangrijk heeft ze toevallig net als jij langs gaat niet een klant voor 1 of meerdere uren.
Nadeel van ramen is dat veel dames niet een advertentie hebben met een telefoon nummer om even een afspraak op voorhand te maken.
 
Kent iemand de blonde MILF die overdag op nummer 200 beneden staat?
Kort haar, vrij oud gezicht, maar wel slank figuur en redelijk bruingebrand.

Heeft leuke voetjes, maar kreeg net een vaste klant over de vloer toen ik met haar ah praten was.

Edit: even vergeten dat de dame een bordje had hangen met werktijden:


Dan.
Lun 9 / 15h
Mar 9 / 15h
Mer 9 / 13h
Jeu 9 / 15h
Vend 9 / 15h
Sam 10 / 14h

Hierop gebaseerd zou ze Danielle of Daniella heten?

Ik heb haar voorheen alleszins nooit gezien.
 
Laatst bewerkt:
In het recensie gedeelte kunnen jullie mijn avonturen van gisteren lezen.
Deze week was ik dinsdag in de late namiddag ook al eens langsgereden in de Rue de Marnix. Enkele mooie dames, maar de verkeers-en parkeerchaos deden mij besluiten om onverrichter zake huiswaarts te keren.

Het laatste gedeelte van de straat is al een geruime tijd afgesloten met betonblokken.
De put in het keerpunt voor de blokken (zichtbaar op google maps) en het hekken is ondertussen een krater geworden en de rest van de staat van het wegdek is ook in slechte staat. Gelukkig heb ik een hoge auto, maar ik beklaag de bezoekers met een lage of sport auto.

Waarom past men de structuur niet aan:

Parking:
vooraan in de straat, onder de elektriciteitsmast kan men perfect enkele parkeerplaatsen voorzien. Idem met het afgesloten stuk op het einde van de straat. (Voor een rondpunt is er te weinig plaats vrees ik).

Wegdek:
Het wegdek moet dringend vernieuwd worden.

Trottoir:
een voetpad aan één kant is voldoende, het wegnemen van het voetpad aande andere kant zorgt voor meer plaats om elkaar veilig te kruisen.

Voorzieningen:
Eventueel nog een urinoir aan het begin en/of einde zoals in Antwerpen.

Uiteraard is dit een kwestie van prioriteiten stellen en ik vermoed dat er bij het 's gemeentebestuur niemand wakker ligt van de wegeninfrastructuur in een prostitutiebuurt.

Er wordt een "kamertaks" geheven, maar er wordt niet geïnvesteerd in de veiligheid, netheid en verkeersvlotheid.

De gemeente Seraing voert geen "uitsterfbeleid", maar een pestbeleid tegenover de dames.
Het doet mij wat denken aan de situatie in het Noordkwartier in Brussel.

Voilà, mijn frustraties zijn weer van mij afgeschreven 😃
 
Gisteravond ook een wandeling gemaakt. Het was al erg rustig op de weg naar het straatje en eenmaal daar bleek het ook een doodse bedoening te zijn. Voor het eerst sinds ik er kom, eigenlijk.

De mooie meesteres aan het begin van de straat was een keer vrij, maar wou geen video toestaan. Haar zus Nicole was er ook weer. Geen Sandra, geen Clara, ... veel zaken niet verlicht, meeste andere bezet, weinig wandelaars.

Paar keer het straatje op- en afgewandeld en maar weer vertrokken.
 
Dat heeft te maken met de werktijden op de naastgelegen fabrieken.
Van oudsher hebben veel ouderwetse bordelen sowieso op zondag gesloten.
Volgens de oude garde had dat ermee te maken dat het een dag was dat vrijwel iedereen dan de brave huisvader gaat uithangen ipv. hoeren te neuken.

Ben er de afgelopen weken 2x geweest vroeg in de middag en de dag bezetting is redelijk goed voor iedereen wat.
Natuurlijk een aantal dames waar ik mijn hond vanaf zou schoppen, maar ook optisch boven gemiddeld een aantal.
En eigenlijk ertussen voor iedereen wat donker, oud, jong, trans ik de overdag tot 19:00 een betere optie dan de A-straat in Aachen.

Over het wegdek dat is idd. drama op het einde van de straat waar je moet keren.
Ik snap ook niet waarom als de gemeente er niks aan doet de exploitanten niet eens wat laten opvullen al is het maar met wat cement in de grootste kraters.
Maja het is alleen innen en innen en waarschijnlijk de smoes dat ze aan de weg niks mogen doen...
 
Nog een weetje dat ik gisteren meekreeg van Alicia: blijkbaar is de avondshift sinds enkele jaren nog maar tot 1u00. De dagshift is daarom voor sommigen ook korter geworden omdat ze het raam delen met de avondploeg.
 
Nog een weetje dat ik gisteren meekreeg van Alicia: blijkbaar is de avondshift sinds enkele jaren nog maar tot 1u00. De dagshift is daarom voor sommigen ook korter geworden omdat ze het raam delen met de avondploeg.
Tussen 14:00 en 15:00 is schijnbaar de overdracht dag/avond sommige dames kiezen ervoor een dubbele shift te draaien en wat later te starten dan en eerder te stoppen. Dus beste is uiterlijk 13:30 te komen of anders ruim na 15:00.
 
Terug
Bovenaan Onderaan