Seraing, Rue Philippe de Marnix

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Est-ce toujours le cas de la MILF blonde qui porte le numéro 200 et qui se base sur le jour ?
Cheveux courts, visage aussi vieux, avec une silhouette élancée et bronze.

Elle a de beaux pieds, mais elle vient de recevoir un client régulier quand je parlais paresseux.

Edit : Laissez simplement à la dame une vue panoramique sur les horaires de travail :

Qué.
Lun 9 / 15h
9 mars / 15h
Mer 9/13h
Jeu 9 / 15h
Vente 9/15h
Sam 10/2h

Sur cette base, son nom serait-il Danielle ou Daniella ?

Je ne l'ai certainement jamais vue auparavant.
C'est bien Danielle.
CIM pour 30 €.

Klopt direct achter het station een stuk of 5 ramen aan de Rue Varin volgens mij is dat hele stuk inmiddels ook autovrij gemaakt.
En relatief veel mensen die langslopen van en naar het station gaan dus niet heel erg anoniem.
Ik vermoed dat binnenkort de ramen in de Rue Varin wel eens zouden kunnen verwdwijnen. Er is daar momenteel een tramlijn in aanleg van en naar het station Liège-Guillemins. Eens die tramlijn effectief in dienst komt kunnen de raampjes mogelijk snel verdwijnen. Afwachten wat het wordt.
Zelf bezoek ik die ramen nooit, maar ik passeer er wel regelmatig op weg naar een andere wandeldame in een hotelletje iets verderop. Overigens, van al die keren dat ik daar voorbijgelopen ben heb ik amper dames gezien. Veel is er daar blijkbaar ook niet te beleven.

Ik vermoed dat binnenkort de ramen in de Rue Varin wel eens zouden kunnen verwdwijnen. Er is daar momenteel een tramlijn in aanleg van en naar het station Liège-Guillemins. Eens die tramlijn effectief in dienst komt kunnen de raampjes mogelijk snel verdwijnen. Afwachten wat het wordt.
Zelf bezoek ik die ramen nooit, maar ik passeer er wel regelmatig op weg naar een andere wandeldame in een hotelletje iets verderop. Overigens, van al die keren dat ik daar voorbijgelopen ben heb ik amper dames gezien. Veel is er daar blijkbaar ook niet te beleven.
3 weken geleden omstreeks 15:30 4/5 dames gezien 2 donkere.
Er lag idd. al een tramlijn maar ben enkel ook kort 2 keer langs gelopen geen idee of dat ding al rijd.
Veel mensen van en naar het station ook wel vandaar de opmerking weinig discreet.
De meeste mensen lopen er langs vanwege andere activiteiten als onze hobby denk ik.
Maar wie weet is het voor dames wel positief want denkt iemand na 20x langs lopen laat ik toch eens naar binnen gaan ( is maar een idee )

3 weken geleden omstreeks 15:30 4/5 dames gezien 2 donkere.
Er lag idd. al een tramlijn maar ben enkel ook kort 2 keer langs gelopen geen idee of dat ding al rijd.
Veel mensen van en naar het station ook wel vandaar de opmerking weinig discreet.
De meeste mensen lopen er langs vanwege andere activiteiten als onze hobby denk ik.
Maar wie weet is het voor dames wel positief want denkt iemand na 20x langs lopen laat ik toch eens naar binnen gaan ( is maar een idee )
Neen, die tram rijdt voorlopig nog niet. Ik ben er enkele dagen geleden nog gepasseerd op weg naar een date met Marianne. Niet in de Rue Varin zelf, maar op het plein voor het station. En er is nog geen bovenleiding aangelegd. Dus rijden doet de tram nog niet. Maar dat zal natuurlijk binnenkort wel zo worden. Wat dat voor de activiteit in de Rue Varin zal betekenen, geen idee. Maar voor mij maakt dat geen verschil, ik ben geen bezoeker van de raambuurten.

Terug
Bovenaan Onderaan