WHEM Sephora - Colombia - Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi ik ben er vandaag geweest. Ze ontvangt momenteel in Eindhoven in hotel. Ze liet me eerst een halfuur wachten, daarna stuurde ze een filmpje over hoe het hotel te betreden. Het filmpje en het hotel herkende ik al dus verder niks geks. Toen ik aankwam zag ik meerdere jonge (ik vermoed latino's want ze spraken spaans) die voor het hotel stonden. Ze hadden gezichtstattoeages en ik kreeg er een naar gevoel bij.
Ik bleef Sephora vragen om het kamernummer maar ze reageerde niet. Toen ze me vervolgens bleef vragen waar ik was (ik had al aangegeven geparkeerd en te voet onderweg naar het hotel te zijn) begon mijn paranoia toch op te springen en heb ik besloten weer weg te gaan.

Ik heb haar dus uiteindelijk niet gezien, de jongens voor het hotel zag ik ook niet meer toen ik weer naar buiten liep. Ik vermoed dat ze me achterna zijn gelopen het hotel in. Maar dat kan ook mijn paranoia zijn. Ik heb eerdere ervaringen met dvp's gehad en het liep nooit zo. Ook weleens 10 minuten wachten maar nooit zo lang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan