Voormalig lid 10947
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Bare seks
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Daarnet een superdate gehad met deze prachtmeid.
Voor de eerste maal een DVP bij mij thuis ontvangen, eerst samen een glaasje gedronken(ganse fles) daarna samen lekker badje genomen en dan overgegaan naar de actie
Nina nam direct het voortouw ben begon direct heel diep te pijpen, daarna 69 gedaan tot zij schuddend klaarkwam, daarna nog eens goed gevingerd tot ze terug kwam, dan is ze bovenop mij gekomen en me bereden alsof haar leven ervan afging.
Dan effe anaal gedaan, heel diep terwijl zij haar klaar vingerde, daarna overgaan naar haar fantastisch poesje waar ik zonder mocht inglijden, klaarkomen in haar mocht niet maar wel mijn handtekening gezet op haar lichaam.
Geboekt en betaald voor 1 u maar is 3 u gebleven, echt een topvrouw, nooit eerder meegemaakt
Voor de eerste maal een DVP bij mij thuis ontvangen, eerst samen een glaasje gedronken(ganse fles) daarna samen lekker badje genomen en dan overgegaan naar de actie
Nina nam direct het voortouw ben begon direct heel diep te pijpen, daarna 69 gedaan tot zij schuddend klaarkwam, daarna nog eens goed gevingerd tot ze terug kwam, dan is ze bovenop mij gekomen en me bereden alsof haar leven ervan afging.
Dan effe anaal gedaan, heel diep terwijl zij haar klaar vingerde, daarna overgaan naar haar fantastisch poesje waar ik zonder mocht inglijden, klaarkomen in haar mocht niet maar wel mijn handtekening gezet op haar lichaam.
Geboekt en betaald voor 1 u maar is 3 u gebleven, echt een topvrouw, nooit eerder meegemaakt