Royal_male
Vaste klant
kan ik onvervormde foto's zien?Van de dames die enkel afspreken met bestaande klanten kan je ook het profiel en dergelijke zien alsook mee afspreken.
Van alle dames meer foto's zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenkan ik onvervormde foto's zien?Van de dames die enkel afspreken met bestaande klanten kan je ook het profiel en dergelijke zien alsook mee afspreken.
Vroeger kon je dan ook bij sommige dames een kortere tijd boekenVan de dames die enkel afspreken met bestaande klanten kan je ook het profiel en dergelijke zien alsook mee afspreken.
Volgens mij heb je hetzlefde situatie met andere vrouwen zoals bijv Esmee. Ik zou hier denken dat de agenda niet is aangepastOfwel wordt de agenda niet aangepast
Ik heb 1 date gehad met Jill. Mooie, slanke dame. Ze had wel een donkerdere haar tint dan op de foto, maar voor de rest kwamen de foto's overeen met de werkelijkheid.Heeft er iemand ervaring met Jill? Buiten 1 afzonderlijke review die naar mijn gevoel weinig betrouwbaar is, is er niets te vinden over haar. Wanneer je haar agenda bekijkt is ze ook altijd beschikbaar. Ofwel wordt de agenda niet aangepast ofwel weinig afspraken.
Kan je iets meer vertellen over Naomi? Denk erover om haar eens te boeken.Heb goede ervaringen met Naomi en Vero. Ze doen wel alles met condoom. Binnenkort afspraak met Emma en in de toekomst hopelijk afspraken met andere dames. Louise, charlotte, Amelie, Evi en JIll spreken mij wel aan.
Gek; Vero heeft mij nochtans (niet lang geleden) zonder gepijpt…Heb goede ervaringen met Naomi en Vero. Ze doen wel alles met condoom. Binnenkort afspraak met Emma en in de toekomst hopelijk afspraken met andere dames. Louise, charlotte, Amelie, Evi en JIll spreken mij wel aan.
Vero heeft inderdaad die Buitenlands roots had. Met wie heb je dan nog afgesproken? Want Kate, Laura, Jill, Amelie, Zoë en Tiny leken mij allemaal Belgische roots te hebben.Vero is van het oostblok, ik dacht slovakije. Op de website staat wel "Belgische", maar ik heb er nu al 4 gehad van sensual en het zijn van oorsprong geen belgische. Maar dat is niet erg, want ze leveren uitstekende kwaliteit. Naomi is bv marrokaanse. Maar helemaal niet erg, want ze levert uitstekend werk. De enige belgische die ik heb gehad was Sarah en ook weeral een schot in de roos
@Jbb168 hoe was je ervaring met Tiny en Jill?Van degene waar ik al mee heb afgesproken (Tiny, Jill, Sophie en Marie) had enkel Sophie naast Nederlandse ook zuiderse roots (zoals in haar recensie besproken was), al de rest was op en top Vlaams.
Kun je wat meer over Emma vertellen?Alleen Vero, Naomi, Emma en Sarah. Allemaal topdames ! Met degene die je opnoemde ben ik van plan om eens te daten.
Ben ik ook benieuwd naar was een knappe dame.Weet iemand of Maite nog actief is, eventueel onder een andere naam? Zij verplaatste zich indertijd vanuit de regio Gent.
Is dat nu soms Kate?Ben ik ook benieuwd naar was een knappe dame.
Zekers niet, vertelde mij dat ze woonachtig is in de. Streek van Mechelen.Is dat nu soms Kate?
Ik bedoel Yana ; misverstandZekers niet, vertelde mij dat ze woonachtig is in de. Streek van Mechelen.
Neen, Yana is een Nederlandse dame, als ik me niet vergis, die vroeger onder een andere naam adverteerde. Ik dacht Beau? Maar daar ben ik niet 100% zeker van.Ik bedoel Yana ; misverstand
Is Maite van vroeger nu Yana?
Toffe en mooie jongedame. Ik heb er een leuke date mee gehad. Alles was in orde.Mensen ervaring met Charlotte?