niceboy1993
Newbie
- 2
- 17/11/21
- 2
Wie heeft er ervaring met deze 22/23 jarige Senna uit Utrecht?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMeerdere malen mee geappt maar wegens niet-matchende agenda's niet tot een afspraak gekomen. Komt iig aardig en oprecht over. Hoop binnen afzienbare tijd toch een keer af te kunnen spreken.
Wie heeft er ervaring met deze 22/23 jarige Senna uit Utrecht?
Heb je ooit met haar af kunnen spreken?Meerdere malen mee geappt maar wegens niet-matchende agenda's niet tot een afspraak gekomen. Komt iig aardig en oprecht over. Hoop binnen afzienbare tijd toch een keer af te kunnen spreken.
Dat is toch de studente met een eigen boot ?Ben keer bij haar geweest 1,5 jaar geleden denk ik. Aardige dame maar totaal geen inzet en passie en veel rommel in huis. Ontvangt vlakbij utrecht inderdaad. destijds 150 voor een uur maar ga nie nog es. Volgens mij doet ze het puur voor de cente zat geen in.
Heb je er al mee af kunnen spreken ?
Lang van plan geweest maar gezien bovenstaande niet meer.Heb je er al mee af kunnen spreken ?
Snap ik maar ben wel benieuwd , een kwartiertje moet kunnen miss haah .ze had er eerst een tel nummer bij staan toch?Lang van plan geweest maar gezien bovenstaande niet meer.
Dan was ik wel geweest maar haar minimum is half uur voor 110 (uit m'n hoofd)Snap ik maar ben wel benieuwd , een kwartiertje moet kunnen miss haah .ze had er eerst een tel nummer bij staan toch?
Ik zag een kwartiertje voor 80 staan de laatste keerDan was ik wel geweest maar haar minimum is half uur voor 110 (uit m'n hoofd)
Ow echt, als ik dat zie zou ik het een keer kunnen proberenIk zag een kwartiertje voor 80 staan de laatste keer
Ja de advertentie staat nog steeds ,ze ontvangt alleen maar tot 5 uur zei ze gister .wordt voor mij aan de krappe kantOw echt, als ik dat zie zou ik het een keer kunnen proberen