- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze week langs geweest bij Senna, werkzaam bij Salon Haarlem.
Senna is een slanke vrouw, van Turkse komaf, van midden dertig. Heerlijk zachte huid en fluweelzachte handen. Spreekt Engels.
Je wordt bij binnenkomst door de gastvrouw onder de douche geparkeerd en daar komt dan Senna opeens bij onder staan.
Na het douchen begint t feest op bed.
Senna heeft gouden handen en doet de hele massage uiterst langzaam/rustig. Helemaal mijn stijl.
Ze raakt je erogene zones in het begin amper aan, maar weet toch de spanning geweldig op te bouwen. Na het omdraaien concentreert ze zich meer op je jonge vriend en glibbert ondertussen met haar hele lichaam heerlijk rustig over je heen.
Behalve tussen de benen mag je haar overal aanraken. Hier en daar een stout kusje is ook geen probleem.
Ze zegt weinig en ook dat bevalt me prima.
Precies op tijd werkt ze vakkundig naar een handmatig hoogtepunt toe.
Ik ging met een gelukzalig gevoel Haarlem weer uit.
Senna is een slanke vrouw, van Turkse komaf, van midden dertig. Heerlijk zachte huid en fluweelzachte handen. Spreekt Engels.
Je wordt bij binnenkomst door de gastvrouw onder de douche geparkeerd en daar komt dan Senna opeens bij onder staan.
Na het douchen begint t feest op bed.
Senna heeft gouden handen en doet de hele massage uiterst langzaam/rustig. Helemaal mijn stijl.
Ze raakt je erogene zones in het begin amper aan, maar weet toch de spanning geweldig op te bouwen. Na het omdraaien concentreert ze zich meer op je jonge vriend en glibbert ondertussen met haar hele lichaam heerlijk rustig over je heen.
Behalve tussen de benen mag je haar overal aanraken. Hier en daar een stout kusje is ook geen probleem.
Ze zegt weinig en ook dat bevalt me prima.
Precies op tijd werkt ze vakkundig naar een handmatig hoogtepunt toe.
Ik ging met een gelukzalig gevoel Haarlem weer uit.