- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/edging-met-senna-vaste-korting-vanaf-3de-afspraak_7856852
- Totale kosten (in euro)
- 170
Vandaag dan eindelijk deze zeer mooie jongedame mogen ontmoeten. Eerste afspraak werd helaas geannuleerd door omstandigheden, inmiddels is ze weer actief, zei het wat beperkter door schouder/pols issues.
Doet alleen nog Edging aangezien dat veel minder belastend is, maar wél lekker.
Adres waar ze ontvangt is in binnenstad Nijmegen, parkeren moet je net mazzel hebben, of stukje willen lopen.
Was mooi op tijd en was aangenaam verrast door haar mooie/frisse verschijning, superstrak lijf, helaas, vind ik, geholpen, niet alles naturel.
Mooie toevoeging zijn haar tattoos, maar ook dat is persoonlijk. Vond ze smaakvol en allesbehalve ordinair.
Desgevraagd ingestemd met toch een rug/schouder massage als teaser wat ze erg goed deed vond ik. Lekker stevig en qua techniek weet ze wat ze doet.
Massage vindt plaats op massagetafel, heeft voor en nadelen want wat weinig plaats voor 2.
Rug en schouders en billen waren goed doorkneed toen ik me om mocht draaien en ze haar edging technieken kon demonstreren.
Ben redelijk verwend door de tijd maar Senna heeft het goed "in de vingers", lekker langzaam, stevig en sensueel heeft ze me naar een "last minute" hoogtepunt weten te brengen. Kuddo's dus voor haar want dat lukt zeker niet altijd, maar op het randje van toegestane tijd alsnog heftig klaargekomen, zoals een goede edging betaamt.
Senna masseert topless trouwens en je mag haar, met respect aanraken.
Leuke kennismaking dus met een dame die het merkbaar graag doet en zo heb ik ze het liefst.
Jammer van de reisafstand/tijd anders kwam ik wekelijks op bezoek. Herhaling gaat er echter hoe dan ook komen, ga voor de vaste klantenkorting. ?