DouwenBob!
Newbie
- 13
- 09/10/21
- 11
Iemand tips voor Dakar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMet de benenwagen en een rubberboot kun je de reis ook makenVliegtickets zijn erg duur de laatste tijd.
Over welke "app" heb je het @Knipoog ?Pas in Nederland nog gedate met Senegalese meid , jong ding van 20. Het was super. Helaas negeert ze me nu op de app.Ook zo stereotiep voor ebony dames weer.
Maar ze blijven leuk.
Dakar weet ik zo niet , Saly is het poepsimpel, in elke disco daar zit het vol , L'etage vanaf middernacht stroomt vol met werkende ladies..Ik denk erover om hier binnenkort naar toe te gaan om wat van de cultuur en natuur te proeven.
Tickets zijn er voor rond de 600 en is weer eens wat nieuws en avontuurlijks.
Zijn er liefhebbers met recente ervaringen in en buiten Dakar?
Precies!Dakar weet ik zo niet , Saly is het poepsimpel, in elke disco daar zit het vol , L'etage vanaf middernacht stroomt vol met werkende ladies..
Zeer veel massage salons in de buurt daar , klikt het .... gewoon telefoonnummer vragen en ze komen naar je privé. Koop je sigaretten en de dame is iets te vriendelijk?? Vraag haar nummer en kans is groot dat ze wel iets extra verkoopt .
Op de luchthaven simkaart vragen van orange met internet krediet op en je bent vertrokken easy peasy
Have fun
Er zijn veel private villa's die je kan huren , maar om eerlijk te zijn ik heb al verschillende kleinere hotels genomen en die maakte daar nooit een probleem van , was ook altijd snachts wel . Wel op voorhand even tegen de patron gezegdEn hoe zit het met het hotel? Ik was ooit in M'bour (met mijn lief toen) en de locale vrouwen waren in mij geïnteresseerd. Maar was onmogelijk toen.
Maar zelfs bij contact zouden ze het hotel niet binnen mogen.
Hoe lossen jullie dat op?
En... de nachtwaker tippen!Er zijn veel private villa's die je kan huren , maar om eerlijk te zijn ik heb al verschillende kleinere hotels genomen en die maakte daar nooit een probleem van , was ook altijd snachts wel . Wel op voorhand even tegen de patron gezegd
Uiteraard die mannen zijn zeer belangrijk, die kennen genoeg volk en kunnen dagelijks verse marchandise aanbrengenEn... de nachtwaker tippen!
Ja! Zou het op dit moment ook niet uitkiezen voor 'snoepreisjes'!Het lijkt mij om meerdere redenen een interessant land om te bezoeken. Helaas momenteel onrustig vanwege (uitgestelde) verkiezingen. Denk dat ik mijn heil elders ga zoeken. Wil mijn reisje niet in de soep laten lopen door politieke onrust of last minute negatieve reisadviezen.
Senegal bewaar ik voor na 2024.