- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/seline/
- Totale kosten (in euro)
- 70
Seline heb ik recent bezocht. Was al een jaar niet bij die club geweest omdat ik betere adresjes heb.
Het is een knappe meid. Het pijpen was oké, als het aan haar ligt werd het een korte pijpbeurt maar na aandringen van mij werd het langer.
Verder het gebruikelijke wat ik van die club gewend ben, borsten kussen mag niet, hoofd vastpakken mag niet. Na een pijpbeurt begon ze me lang te berijden. Vervolgens had ik het af gemaakt in missionaris, wat een mooi gezicht was. Geil was wel dat ze haar hakjes aanhield.
Ze bood me nog extra's aan maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt.
Enfin, als je naar het grote plaatje kijkt heb je wel seks met een dame van begin 20 voor een goede prijs.
Het is een knappe meid. Het pijpen was oké, als het aan haar ligt werd het een korte pijpbeurt maar na aandringen van mij werd het langer.
Verder het gebruikelijke wat ik van die club gewend ben, borsten kussen mag niet, hoofd vastpakken mag niet. Na een pijpbeurt begon ze me lang te berijden. Vervolgens had ik het af gemaakt in missionaris, wat een mooi gezicht was. Geil was wel dat ze haar hakjes aanhield.
Ze bood me nog extra's aan maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt.
Enfin, als je naar het grote plaatje kijkt heb je wel seks met een dame van begin 20 voor een goede prijs.