Recensie Selina, Waregem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

skudetta

Wandelaar
69
21/11/21
74
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/selina-73/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Met een broek vol goesting en Redlights afgeschuimd en botste op Selina, mooie verschijning en dus daarheen....
Ik vermoed dat er in het huis nog meerdere dames ontvangen, niet dat ik er gezien heb, maar er waren toch meerdere 'slaapkamers'.
De ontvangst was koel en afstandelijk, ik voelde de bui al hangen. Samen naakt op bed, onmiddellijk condoom over mijn leuter en begon me te pijpen, niet slecht, kreeg direct een harde, beetje weinig variatie, maar toch ruim voldoende zuigkracht ;-) Na een tijdje vroeg ik of ik haar mocht likken, en mijn tong deed haar duidelijk 'ontdooien', er was een duidelijke 'voor' en 'na' merkbaar. Ze zat toch redelijk dicht bij een orgasme en was behoorlijk vochtig tussen de beentjes. Ze begon me te tongzoenen, en we neukten in verschillende standjes en ze kwam behoorlijk 'los'. Ze vroeg me om te spuiten op haar borsten, dus mijn volle lading geschoten op haar mooie borstjes.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan