- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Gesproken taal
- Spaans
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-ik-ben-selina-jong-mooi-en-zachtaardig.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Eerst wilde ik bij iemand anders in dreamhotel ZC gaan maar na 30 min buiten wachten ging ik weg en kwam bij Seline. Afspraak maken was vlot standaard 30min €100, 60min €150, ZC +€50. De locatie van haar voelde aangenaam aan en had een goed gevoel bij. Ik kom aan en het is niet de dame op haar profiel maar ze zag er veel knapper uit en heel vriendelijk dus ging ik naar binnen. Kamer en alles heel netjes en romantisch gelijk beginnen zoenen en tongzoenen ze is wel een fan van tongzoenen. Samen een douche nemen ze wast jou en zichzelf heel goed. Terug bij kamer goed vrij partij zij begon mij goed te pijpen en ik haar goed beffen. En dan begonnen we lekker te neuken Seline geeft een echte GFE ervaring knuffelen tijdens missionaris en veel kusjes aan jouw nek en schouders, wang en lippen. Op naar reverse cowgirl en wow die meid kan goed neuken. Ik voelde dat ik ging klaarkomen snel kontje naar boven tillen en alles kwam uit. Ze maakt mij heel goed propper nog even zoenen en knuffelen ik ben vandoor. Algemeen heel goed ervaring met haar ik raad aan als je ZC wilt voor een massage vraagt als je snel klaarkomt. Meestal bij mij duurt het lang voor ik klaarkom ZC ongeveer 30 min maar bij haar was het 10min en met condoom duurt het bijna 2x, 3x langer. Ik had die dag veel geluk met een chineesje ja het is niet dezelfde meid maar ben met een glimlach naar buiten gegaan.