Crooswijkenaar
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3701234-menna
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteravond een beetje op kinky zitten scrollen en er viel me een nieuwe dame op, omdat ik zin had in iets nieuws haar maar een whatsapp bericht gestuurd en ik kon gelijk al langskomen. Een blonde dame deed open en haar witte lach viel me gelijk op, bij binnenkomst stelde ze zich voor als menna , 25 jaar en pas net werkzaam. Na betaald te hebben ben ik me gaan opfrissen en had menna zichzelf al ontkleed er kwam een prachtig naturel lichaam tevoorschijn zonder siliconen en ook hier viel me haar lach weer op, menna heeft echt prachtige witte tanden. We hebben elkaar eerst gevoeld waarna ze me naar het bed dirigeerde en me begon te pijpen wat ze een beetje onzeker deed maar ze zat wel zo dat je overal makkelijk bij kon, daarna mocht ik haar sappige kutje likken vervolgens zijn we overgeschakeld naar het intieme gedeelte waarbij we begonnen met missio waarbij ze haar benen om die van mij heen had waardoor ik rustig mijn gang kon gaan ze voelde zeer strak aan, dat vond ik na een tijdje wel welletjes en heb haar toen aan het werk gezet waarbij zij on top ging en me actief begon te rijden terwijl haar heerlijke borsten in mijn gezicht terecht kwamen ze wreef met haar handen over mijn lichaam waardoor ik zeer fijn tot een hoogtepunt kwam. uiteindelijk hebben we allebei ons opgefrist en hadden we nog een gezellig gesprek
menna is een aardige en leuke dame, die actief meedoet. ik zou haar zeker aanbevelen.
menna is een aardige en leuke dame, die actief meedoet. ik zou haar zeker aanbevelen.