- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3962990-selena
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik heb haar gisteren bezocht, afspraak maken ging goed en vlot, na het video bellen kon ik direct bij haar langs. Locatie is in laak, er zijn meerdere dames in die hele flat die klanten ontvangen, ik zag 3 wandelaars ongemakkelijk buiten wachten. Het is mogelijk om jezelf te wassen.
Selena is schoon en lief. Geile vrouw met een heerlijk figuur. Intiem was uitstekend, pijpen was goed. Zoenen doet ze met plezier. Ze heeft lekkere billen om heerlijk tegen aan te stoten. Ze geniet er zelf ook van. Ze doet haar best om je tevreden te laten voelen. 20 extra betaald voor 2e keer klaarkomen en 20 extra voor deepthroat.
Het voelde wel een beetje gehaast. Ik weet niet hoe lang ze nog hier zal blijven, maar ik zou haar graag nog een keer willen bezoeken.
Selena is schoon en lief. Geile vrouw met een heerlijk figuur. Intiem was uitstekend, pijpen was goed. Zoenen doet ze met plezier. Ze heeft lekkere billen om heerlijk tegen aan te stoten. Ze geniet er zelf ook van. Ze doet haar best om je tevreden te laten voelen. 20 extra betaald voor 2e keer klaarkomen en 20 extra voor deepthroat.
Het voelde wel een beetje gehaast. Ik weet niet hoe lang ze nog hier zal blijven, maar ik zou haar graag nog een keer willen bezoeken.