Recensie Selena, Antwerpen, Schippersstraat 30/1 (avond). 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Gisteren nog eens langs Selena geweest. Want het gedacht alleen kreeg ik al goesting om bij haar langs te gaan . Binnengekomen betaald en een wasje. Ze pakte direct mijn jongeheer vast die direct hard werd. Dan pakte ze een rubberen ring en trok hem over mijn penis en ballen die hierdoor strak stonden . Hier begon ze zalig aan te zuigen en bijten. Terwijl ik aan haar kutje kon likken. Daarna vroeg ze welke positie ik wou. Helaas door een ongeval eerder deze week was ik serieus beperkt. Zodus girl on top en rijden maar. In het begin nam ik het voortouw maar moest ik stoppen en begon ze zelf mij te berijden harder en sneller tot ze kwam. Op het moment dat ik ging komen trok ze het condoom eraf en moest ik op haar tieten spuiten. Gewoon een geil zicht is het. Daarna nog een babbel gedaan en haar erop gewezen dat er kommentaar op haar service en tijd is. Ze gaf als antwoord dat het voor haar ook dure tijden zijn en dat ze de prijs moeten respecteren. Prijs naargelang service. Degene die onder de prijs gaan maken de stiel kapot . 1oo€ is 30min en kunnen niet verlangen dat ik meer gfe geef dan iemand die een uur betaald . Dit was haar uitleg. Zo heren jullie weten nu haar gedacht. In ieder geval mij ziet ze zeker terug. Ze is gewoon een geil ding. Moet wel zeggen dat het geweldig goed klikt tussen ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan